2021-03-16, 00:45
Medlem
Varför går peddot inte bara o lägger sig istället för att sitta o tycka synd om sig själv?!
Medlem
ha koll på emelie och adrian ikväll, speciellt när de går och lägger sig. Något säger mig att det finns potensial till en skedning ikväll för de har faktiskt flörtat nu under kvällen.

själv måste jag lägga mig nu för ska vakna tidigt imorgon. Men skulle vara tacksam om någon snäll själ kunde hålla ett extra öga på dem ikväll
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Det kan ju också vara en av orsakerna. Bara inte Tess läser för mycket ensam.
Risken finns nog tyvärr!
2021-03-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Tråkigaste/Segaste Måndags kvällen hittills.

Håller med. Programmet e dött
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Tvärtom. Den här dagen var extremt produktiv tycker jag. Kändes som en orgasm när Tess slängdes ut med huvet före. Nu är det bara lugnet efter orgasmen som många av oss + deltagarna känner. Att andas ut, vila för att sedan återkomma med kraft igen.

Så är det säkert, men fortfarande otroligt tråkig, sitter och gäspar.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ojdå, nu ska Nardos berätta om utomländska killar hon har chattat med på nätet, och det har känts så rätt, men så har det inte blivit något när de väl träffats på riktigt.. oh lord..

Same ol' story...sån jäkla noob. De andra tänker nog att det där gjorde jag när jag var 15...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur många killar har Nardos haft? Så fort nån berättar något om en partner så har hon också ett eget exempel av det

Hur många som helst. Men kom ihåg, hon är oskuld
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Tvärtom. Den här dagen var extremt produktiv tycker jag. Kändes som att man uppnådde en orgasm eller ett klimax när Tess slängdes ut med huvet före. Nu är det bara lugnet efter klimax som många av oss + deltagarna känner. Att andas ut, slappna av, för att sedan återkomma med kraft igen.
Håller med
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Håller helt med. Hur kan ens folk tycka det här är kul? Se folk äta knäckemacka eller sitta o prata skit i en pool.
Kan ju vara så att man vill se BB som det var att man lärde känna deltagarna och vem dom är lite mer på djupet än bara höra om fingrar i bajan som i PH. Det finns ju redan ett PH kika på det istället.
2021-03-16, 00:47
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Hon kanske sade en, två, tre, fyra gånger när hon var ute

Att han ringde henne många gånger under en utekväll
Okej, det i sig kan man ju förstå, han får inte tag i henne och blir orolig, men i kombination med det andra hon berättade så låter det ju mer som ett mönster av kontrollbehov.
2021-03-16, 00:47
Medlem
Citat:
Tvärtom. Den här dagen var extremt produktiv tycker jag. Kändes som en orgasm när Tess slängdes ut med huvet före. Nu är det bara lugnet efter orgasmen som många av oss + deltagarna känner. Att andas ut, vila för att sedan återkomma med kraft igen.

🤣 HAHAHA
Tänk orgasmkänslan när Peddot lämnar då?
2021-03-16, 00:48
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
🤣 HAHAHA
Tänk orgasmkänslan när Peddot lämnar då?

Oh herregud

Kanske drar man till en riktig runk för att få en äkta orgasm, hahaha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in