2021-03-15, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian skrattade åt Emelies trötta konversation och la handen på hennes arm OCH LÄT DEN VARA KVAR i några sekunder. ÄnglaAnsiktet har vaknat till liv, ser vi omvandling till prince charming må tro.

Emelie är som vanligt urdålig på att flörta, men Prince charming skrattar, ler och är intresserad trots att hon bara pratar om sitt jobb. JAG HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR !!!! Kom igen ÄnglaAsnitket var en man nu!
Ojojoj! En hand på armen i flera sekunder!!!

Hoppas, hoppas, hoppas att Emelie hakar på om Adrian börjar göra lite moves. Även om de kommer vara extremt små och trevande.
2021-03-15, 22:54
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ponne och Pedram kan ju aldrig ha sett en tjej förut så som de pratar om Therese

Både två beter sig som incels. Smått komiskt när de försöker henne att framstå som en på miljonen.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiooten
Vad i någonsin såg du då hos tess kan man undra...trött influencer lr någon som känner henne...annars går det ej att tycka om henne
Inget av det, har ingen favorit därinne men ser man liven så pass mycket som jag eftersom jag kan så lär man känna och få en uppfattning om personer.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Du har helt rätt. Produktionen vill ha en av Pedram, Joel och Nardos som vinnare.

Det känns väldigt riggat ja..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men vi ska också säga att Pedram pressade Tess rätt mycket också, så hon kan tacka honom också att hon åkte ut. Fett destruktiv relation och det är bara så jävla synd att han var där inne samtidigt för jag tror han störde henne för mycket alltså. Han respekterade inte henne, trots att hon sa flera gånger att hon INTE ville starta upp något men Pedram bara fortsatte att klampa på hennes försvar som hon försökte bygga upp och hennes rätt att säga nej som hon faktiskt försökte göra flera gånger. Han skulle ha tänkt, nej jag backar nu och låter bollen ligga hos henne. Hon bad om svar hela tiden och hintade om att han skulle säga vad det var men han fortsatte sin skumma gåtordlek, han verkar vara en otroligt dålig människokännare. Tror hon blivit sårad tidigare och är rädd och då kan man inte fara fram som en klumpig Bigfoot in i hennes hjärta.

precis idioten har bara sig själv att skylla
2021-03-15, 22:55
Medlem
simon till adrian:
Emelie sa att hon skulle kunna bajsa framför mig men inte dig

Adrian: WHAAAAT?

Emelie: Jo men om du håller för ögonen och säger lalallaa så går det nog hihih

Adrian: heheh ok vi testar då

Emelie: .....neeeej

Adrian och emelie i kör: hehehehe

HAHAHAHAHH Prince charming har vaknat till liv!!!!!

Men nu har de inte bara en utan TVÅ COCKBLOCKERS!!! DRA ÅT HELVETE SIMON OCH JOEL!! STICK NUUUUU
Medlem
wolfiess avatar
Pontus o Judith är next
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Putte, måste vara i särklass största ogillande någonsin. Tess var inte nådig i sitt skitsnack dessutom, hon hade en stor käft man inte gillar.
För stor för hon var den som var störst vackrast och annat BS och kväste ur sig, Många störde sig just på dem sakerna!
Medlem
Sa inte Pontus, när han satt i husbilen med Jesper, att han gjort slut med tjejen?!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men eww, nu ligger Pontus och spär på Pedram känslor.. "Ja men Tess är lite som jag, inte så touchy touchy.. det var bara en del hon var bekväm med det (underförstått: Pedram)"

Klart som fan Pedram sväljer upp det med hull och hår..
Pontus slickar allas röv. Nu när han inte har Therese att svansa efter så får det bli Peddot iallafall ikväll.
Medlem
Förra året när någon lämnade så kändes som ”yes,äntligen” men i år är det ändå lite sorgligt när folk lämnar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men vi ska också säga att Pedram pressade Tess rätt mycket också, så hon kan tacka honom också att hon åkte ut. Fett destruktiv relation och det är bara så jävla synd att han var där inne samtidigt för jag tror han störde henne för mycket alltså. Han respekterade inte henne, trots att hon sa flera gånger att hon INTE ville starta upp något men Pedram bara fortsatte att klampa på hennes försvar som hon försökte bygga upp och hennes rätt att säga nej som hon faktiskt försökte göra flera gånger. Han skulle ha tänkt, nej jag backar nu och låter bollen ligga hos henne. Hon bad om svar hela tiden och hintade om att han skulle säga vad det var men han fortsatte sin skumma gåtordlek, han verkar vara en otroligt dålig människokännare. Tror hon blivit sårad tidigare och är rädd och då kan man inte fara fram som en klumpig Bigfoot in i hennes hjärta.

En vidrig människa som närde sig på hennes olycka. Avskyvärt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in