Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
ja jag hatar inte tess men sjukt besviken på hennes handlingar senaste 2 veckorna men i lördags fick man ju veta lite varför därför vill man bara henne allt gott nu. peddro ska ätas så hårt han ska få alla skituppdarg nu alla amilia
Men vi ska också säga att Pedram pressade Tess rätt mycket också, så hon kan tacka honom också att hon åkte ut. Fett destruktiv relation och det är bara så jävla synd att han var där inne samtidigt för jag tror han störde henne för mycket alltså. Han respekterade inte henne, trots att hon sa flera gånger att hon INTE ville starta upp något men Pedram bara fortsatte att klampa på hennes försvar som hon försökte bygga upp och hennes rätt att säga nej som hon faktiskt försökte göra flera gånger. Han skulle ha tänkt, nej jag backar nu och låter bollen ligga hos henne. Hon bad om svar hela tiden och hintade om att han skulle säga vad det var men han fortsatte sin skumma gåtordlek, han verkar vara en otroligt dålig människokännare. Tror hon blivit sårad tidigare och är rädd och då kan man inte fara fram som en klumpig Bigfoot in i hennes hjärta.