2021-03-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Simon, Pedram och Ponne snackar om kokain och tjack nu, blev avbrott.

PK kanalen.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus, Pedram och Judith i heta stolen nästa vecka hade varit dröm.
Jag kan ärligt säga att jag inte har någon speciell favorit. Det som är närmst är Tanja. Jag vill få bort människor som man kan tänka "om h*n gick från den här festen, skulle det märkas då?"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Simon, Pedram och Ponne snackar om kokain och tjack nu, blev avbrott.

Syns på en mils avstånd att Simon gillar att "festa till det" Pedram gillar nog mest tram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahaha jaaahaaa Slottmaskin är alltså droger. Hahahahahaha
Har du känt dig pigg frågar Simon Pontus, alltså weed. Varpå slottmaskin i sig är väl koks antar jag dom menar.

Så Smör = gräs
Slottmaskin = koks?

Huuualigen! Tänk peddot på Koks...fyfan...livsfarligt 🤯
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hahahaha jaaahaaa Slottmaskin är alltså droger. Hahahahahaha
Har du känt dig pigg frågar Simon Pontus, alltså weed. Varpå slottmaskin i sig är väl koks antar jag dom menar.

Hahahha fan vad oskyldig jag är då, jag började varför alla började prata om slotmaskiner helt plötsligt, alltså enarmade banditer..? "Öhhh varför vill de sitta och spela det nu??"
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Av högsta rang JumJim
Han är en professionell looser.
Haha Ponne säger det har varit jämt i omröstningen jisses...
Var nog en landslide att Tess åkte på
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja då ser du hur lätt det är att döma på nätet. Nu fick bara en åka och tyvärr åkte fel..

Vad i någonsin såg du då hos tess kan man undra...trött influencer lr någon som känner henne...annars går det ej att tycka om henne
Medlem
GaffelJannes avatar
Dom tog precis in Simon till bikten och sa att han måste sluta snacka om droger.
2021-03-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Säkert. Man han får ju även någon typ av medicin, vet aldrig om han har sagt vilken medicin han får ?
Men tänker att det kan säkert vara adhd medicin.

klart som fan han är han har ju förlorat sin livskärlek hoppas han alrig få återse den igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
pedram så patetisk nu i sovrum 1 hade du varit ärlig med dina känslor så hade kanske therese varit kvar jävla tönt

EXAKT!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja jag hatar inte tess men sjukt besviken på hennes handlingar senaste 2 veckorna men i lördags fick man ju veta lite varför därför vill man bara henne allt gott nu. peddro ska ätas så hårt han ska få alla skituppdarg nu alla amilia

Men vi ska också säga att Pedram pressade Tess rätt mycket också, så hon kan tacka honom också att hon åkte ut. Fett destruktiv relation och det är bara så jävla synd att han var där inne samtidigt för jag tror han störde henne för mycket alltså. Han respekterade inte henne, trots att hon sa flera gånger att hon INTE ville starta upp något men Pedram bara fortsatte att klampa på hennes försvar som hon försökte bygga upp och hennes rätt att säga nej som hon faktiskt försökte göra flera gånger. Han skulle ha tänkt, nej jag backar nu och låter bollen ligga hos henne. Hon bad om svar hela tiden och hintade om att han skulle säga vad det var men han fortsatte sin skumma gåtordlek, han verkar vara en otroligt dålig människokännare. Tror hon blivit sårad tidigare och är rädd och då kan man inte fara fram som en klumpig Bigfoot in i hennes hjärta.
Medlem
Sir_Ks avatar
Alltså vad är det deltagarna inte förstår med "Utom inbördes ordning" verkar som om ingen fattar vad det betyder!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in