2021-03-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Big Brother gjorde ett jäkligt taskigt jobb med hur de framställde Pedram-Tess grejen. Ja hon kanske teasade honom, men han vidhöll hela tiden att han inte hade känslor.

Förutom när han sa till Juddan att han hade känslor för tess då menar du?
2021-03-15, 22:50
Medlem
Ursäkta, men vad jar jag missat kring Adrian o Emelie? De som sköter Emelie o adrians instagram konton verkar tro att de är kära. Har inte sett ett enda tecken på att de gillar varandra på de sättet...
2021-03-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Jag kan ärligt säga att jag inte har någon speciell favorit. Det som är närmst är Tanja. Jag vill få bort människor som man kan tänka "om h*n gick från den här festen, skulle det märkas då?"

Tänker likadant. Glömmer på riktigt bort vissa därinne ibland när dom inte syns i bild.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Big Brother gjorde ett jäkligt taskigt jobb med hur de framställde Pedram-Tess grejen. Ja hon kanske teasade honom, men han vidhöll hela tiden att han inte hade känslor. Dessutom har de censurerat liven i flera dagar så fort Tess och Pedram pratade efter den där natten när tittarna blev upprörda över hans stirrande och tafsande. De plockade bort alla bitar ur programmen när Pedram betedde sig otäckt och plockade fram alla när Tess betedde sig illa tycker jag. Det var inte rättvist. Det får mig ännu mer att tro att produktionen ville bli av med henne idag trots att hon inte fick minst röster.
Du har helt rätt. Produktionen vill ha en av Pedram, Joel och Nardos som vinnare.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
pedram så patetisk nu i sovrum 1 hade du varit ärlig med dina känslor så hade kanske therese varit kvar jävla tönt

Hade säkert också blivit så om inte Therese lekte så avvisande pga rädsla för frågorna hon fick.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja, exakt det jag menar. Det är något blåbär som tror motsatsen. Jag tror Elin ville att Therese skulle komma ut idag, det kändes som hon var helt vilsen i sig själv. Kändes som hon gjorde allt för att få stanna men att hon svek sig själv samtidigt. Tror det var nyttigt att BB plocka ut henne. Det var obehagligt att se henne plåga sig själv. 😫

Jajamen, ur tittarsynpunkt är det allt som oftast underhållande med folk som ”ballar ur” och bidrar till reaktioner av alla möjliga slag men det lämnar en med en bitter eftersmak när det framgår hur pass trasig personen i fråga verkar vara. Varningsklockorna började verkligen ringa HÖGT.

Nä, vi får se det som så att det blev en hel del roliga inlägg här inne under kaozet, men nu hoppas vi på att hon har någon där ute som håller hennes hand och att hon på något sätt hittar en trygg punkt både i livet och inom sig själv. 🙏🏻
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Dom tog precis in Simon till bikten och sa att han måste sluta snacka om droger.
Han pratar ganska ofta om just smör. Men har har väl jobbat på krig kring Stureplan så klart han har koll på ladd. Inte särskilt uppskattat ämne från produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian sa ”du är ganska bossig va, du tar tag i saker” så började Emelie berätta hur hon är på jobbet.

Adrian skrattade åt Emelies trötta konversation och la handen på hennes arm OCH LÄT DEN VARA KVAR i några sekunder. ÄnglaAnsiktet har vaknat till liv, ser vi omvandling till prince charming må tro.

Emelie är som vanligt urdålig på att flörta, men Prince charming skrattar, ler och är intresserad trots att hon bara pratar om sitt jobb. JAG HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR !!!! Kom igen ÄnglaAsnitket var en man nu!
Medlem
missismisters avatar
Hahahahha HELVETE att de va tvungen att snacka om drugs mitt i allt, de hade ju sååå fint samtal..

ÄLSKAR SIMON!!

Simon och Tanja för miljonen!
Medlem
Ponne och Pedram kan ju aldrig ha sett en tjej förut så som de pratar om Therese
2021-03-15, 22:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Alltså vad är det deltagarna inte förstår med "Utom inbördes ordning" verkar som om ingen fattar vad det betyder!
Helt sjukt. Malin säger det tydligt varje vecka.
2021-03-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Alltså vad är det deltagarna inte förstår med "Utom inbördes ordning" verkar som om ingen fattar vad det betyder!

Helt otroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in