2021-03-15, 22:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Men käre värld Stephenie, ta av dig offerkoftan och sluta be om ursäkt för att du är kvar i huset. Blir galen!!
Senast redigerad av Dukanva85 2021-03-15 kl. 22:55.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Ursäkta, men vad jar jag missat kring Adrian o Emelie? De som sköter Emelie o adrians instagram konton verkar tro att de är kära. Har inte sett ett enda tecken på att de gillar varandra på de sättet...

Jag vet, tror det är en polare till Emelie som sköter de. Men ta det inte seriöst. Jag skrev att jag ska dejta Emelie när hon kommer ut. Så fick jag till svar. Gör det, jättebra, hon behöver något stabilt
Medlem
Simon SLUTA COCKBLOCKA!!!! GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyvärr verkar hon inte ha så mycket nära och kära att vända sig till. Nu hörde jag bara ett par minuter när hon pratade om det idag men läste även i tråden. Vi får väl hoppas att när övriga kommer ut att de vill vara hennes vän, ingen ska gå runt och var ensam och det har ändå Tess sagt att hon är i Stockholm.

Alla är nog lite ensamma då och då, man kan vara omgiven av människor och fortfarande känna sig ensam.. Jag tror hon måste tänka om och kanske även delvis förändra sitt eget beteende gentemot andra och framför allt sig själv.. Hoppas hon hittar sig själv. Men om hon hade varit där inne 8 eller 12 veckor hade bara förstört henne mer tror jag...
Medlem
xrlpyts avatar
Men eww, nu ligger Pontus och spär på Pedram känslor.. "Ja men Tess är lite som jag, inte så touchy touchy.. det var bara en del hon var bekväm med det (underförstått: Pedram)"

Klart som fan Pedram sväljer upp det med hull och hår..
2021-03-15, 22:53
Medlem
Varför beter sig Peddot så jävla illa mot Steph?! Beter sig som att han är sur på henne!
Han har fortfarande inte sagt grattis!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Den som jag ärligt tror är sorgsen därinne för att Tess lämna är Pedram. Han fick inte till de, han lyckades inte. Och det vet ju alla med erfarenhet är jävligt sorgset
Haha fan vad hemskt att jag kan relatera. Hade en romans för 14-15 år sedan med en tjej och en kväll när vi hade chansen så ville den lille inte funka. Grubblar över det några gånger om året än idag fyfan haha...

Jag vet faktiskt inte om Pedram är genuint ledsen eller om han vill ha strålkastarljus och strykekramar från alla andra. Jag tror att han spårar ur med lite alkohol i kroppen och får det att handla om honom, synd om honom, fuck alla andra osv.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänker likadant. Glömmer på riktigt bort vissa därinne ibland när dom inte syns i bild.
Precis. Därför jag hellre har kvar vissa jag inte riktigt gillar.
Medlem
GaffelJannes avatar
Pigg är ju inte weed, det är tjack 🤦‍♀️ Kung är kola. Varför tror ni Simon lägger sig tidigt varje kväll och inte blir full? Sen klarar han inte av att prata/hålla ögonen öppna = crash på kola.. 🤪
Medlem
Okej, nu räcker det med begravningen i sovrum 1.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha Ponne säger det har varit jämt i omröstningen jisses...
Var nog en landslide att Tess åkte på
Yep. Putte, måste vara i särklass största ogillande någonsin. Tess var inte nådig i sitt skitsnack dessutom, hon hade en stor käft man inte gillar.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Förutom när han sa till Juddan att han hade känslor för tess då menar du?

Ja.. men det visste ju ingen annan i huset om förutom han och Judith. Han berättade det aldrig för Tess.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in