Citat:
Ursprungligen postat av
cruxet
Känns tveksamt att polisen berättar hur han tagit sitt liv innan utredningen är klar. Känns som en bra grej att hålla hemligt tills utredningen är klar. Tror det är folk i DAs olika grupper både här och på Facebook som kommit med dessa påstående och mamman tagit som sanningar.
Ang. bombtekniker så ja, bland annat som skogstaxi.
Haha, så du tror inte familjen fått reda på dödsorsak än? Trots att polisen gått ut och gett ett
tydligt besked att de inte har några misstankar om brott?
Dvs. att familjen valt att söka sig till flashback, och litar på vad som skrivs i tråden, trots att polisen är tyst...?
Är du möjligtvis totalt efterbliven? För det verkar nämligen som det.