Citat:
Ursprungligen postat av
Branogbitter
Att det är så fullständigt tyst i media efter konstaterat att det var DA man hittat är beviset på självmord. Om man kan något alls om hur media fungerar (och vilken tillgång till info de har), så förstår man att hade detta rört sig om en olycka (vilket media alltså vetat om) har det varit reportage och artiklar om den ”fantastiska elitsoldaten som förolyckades så olyckligt mitt i djupa skogen”. Att det är locket på betyder enbart en sak: självmord.
Jag är fan nog böjd att hålla med dig.
Är man så fruktansvärt tränad och utbildad så tar man sig fram på tandköttet till bebyggelse om man skulle bryta benen under träning.
Det är inga direkt skitutbildningar han har ”genomlidit” och klarat av.
Bra djävla mycket med stål där.
Sorgesamt som satan anser jag.
Må han vila i frid!