2021-03-14, 23:05
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Han var inte ett offer efter att kontraket skrevs på, utan blev ett offer först c:a 10 dar senare.
Hans brev med ånger hade en helt annan handstil som skar sig totalt mot hans underskrift i brevet = någon annan skrev brevet som han enbart skrev under.

Minns talessättet "ju fler kockar", EsB hade själv aldrig lyckats ställa till en sådan total oreda i alla utsagor om han själv personligen ångrat sig, utan det är olika "vänners" utsagor och agerande som nu resulterat i låsta postitioner.
okey 10 dagar efter kontraktet skrevs hade han förvandlats från glasklar och opåverkbar till ett svagt offer. Vad hände. Fick han en strock? Hur kan hans person och vilja förändrats så på 10 dagar?
2021-03-14, 23:08
Medlem
MrAndress avatar
[quote=MarryBlunt|75075300]
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Lögn[/QUOT] Hur? Han blev av med körkortet eftersom han ansågs varit grovt oaktsam. Esbjörn säger själv att han inte såg att ljuset slog om från grönt till rött.

Ja men bevisa att han har blivit av med körkortet. Någon källa på det tack.
2021-03-14, 23:09
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
okey 10 dagar efter kontraktet skrevs hade han förvandlats från glasklar och opåverkbar till ett svagt offer. Vad hände. Fick han en strock? Hur kan hans person och vilja förändrats så på 10 dagar?

Har du något bevis på att han har fått en stroke? Källa på det tack.
2021-03-14, 23:10
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Boolis automatiserade värdering bygger på att skicket är top-notch nyrenoverat. Med andra ord vad Ebba kan sälja för om hon lägger några miljoner på att renovera allt.

Jag får följande på booli när jag matar in skicket på huset:
Då tror jag du matat in fel uppgifter. Men det är ju inte viktigt. För enligt Esbjörn-hatarna är ju booli totalt förkastligt, men jag ska testa och mata in uppgifter jag oxå. Jag gjorde det på mitt hus och där blev det en relevant siffra.
Enligt Densia kan ju Ebba sälja för 8-9 miljoner om hon lägger 2,5 miljoner på renovering, då inkluderat att gräva ner tank borra efter vatten och installera bergsvärme.
2021-03-14, 23:11
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Hur skulle det kunna bli att han är ett offer, eller menar du att någon kom med Esb och offrade honom?
Att han blev av med körkortet berättade en Ebbaist för mig här med myndig röst. Menar du att man inte kan lita på dom?
2021-03-14, 23:14
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Att han blev av med körkortet berättade en Ebbaist för mig här med myndig röst. Menar du att man inte kan lita på dom?

Fram med bevis då! annars är det troligen bara fabler, för du mins ju inte vad du skrev i går!
2021-03-14, 23:17
Medlem
trngws avatar
Citat:
Då tror jag du matat in fel uppgifter. Men det är ju inte viktigt. För enligt Esbjörn-hatarna är ju booli totalt förkastligt, men jag ska testa och mata in uppgifter jag oxå. Jag gjorde det på mitt hus och där blev det en relevant siffra.
Enligt Densia kan ju Ebba sälja för 8-9 miljoner om hon lägger 2,5 miljoner på renovering, då inkluderat att gräva ner tank borra efter vatten och installera bergsvärme.

Det är ni Ebba-hatare som i månader har påstått att postordervärderingar likt Boolis är värdelösa. Kolla med LN6 t.ex. får du se. De enda värderingarna som gäller är de som kommer från Mållgan och Mållgan.

Med tanke på att flera har fått värderingar runt 4.5 mille vilket också stämmer med de seriösa värderingarna som gjorts, så är det nog du som matat in felaktiga uppgifter.
2021-03-14, 23:17
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Är du medveten om att huset är fallfärdigt och helt värdelöst?
Det är enbart tomten som är värt något här.
Är du medveten om att det är ett renoveringsobjekt med en 3800 kvadratmeter stor strandtomt 1 timmas resa från Stockholm. Enligt Densia värderades huset till 4,6 miljoner. De skrev oxå att vid en renovering för 2,5 miljoner skulle huset kunna säljas för 8-9 miljoner.
2021-03-14, 23:18
Medlem
Knut-Annes avatar
När man klantat till det i trafiken, är det väl Transportstyrelsen som utreder om körkortet skall dras, inte domstolen.
Tror att rödljuskörning, räcker för indraget körkort.
2021-03-14, 23:21
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Om det sitter katalysator kvar på bilarna så kan han t.o.m. få 500SEK per bil dessutom.

Okunigheten lyser igenom dig som solen i ett såll det är i så fall endast Mazdan som kan ha det dom andra är för gamla
2021-03-14, 23:24
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Har du något bevis på att han har fått en stroke? Källa på det tack.
Nu är du ju bara löjlig.
Nä självklart har jag inget bevis för han fått en strock. För han har ju inte fått det. Jag har frågat 1000 gånger hur det är totalt omöjligt att Ebba charmade honom att sälja huset i somras. Men det är helt självklart att han står under påverkan av sitt försvar och därför är det inte sant att han här ångrat sig.
Men du kommer väll att fråga om jag har källa på det här oxå.
2021-03-14, 23:26
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Fram med bevis då! annars är det troligen bara fabler, för du mins ju inte vad du skrev i går!
Jag minns vad jag skrev igår och jag har sagt att jag blivet tydligt informerad av Ebbaist här att påföljden för olyckan blev indraget körkort.
https://m.youtube.com/watch?v=FIdUBNCuBvQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in