2021-03-14, 22:29
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Skulle det kunna vara så att Madde är en mullvad, en tråkig en då. Och hon går ut imorgon o alla som hänger löst stannar kvar. Därav går det inte att betta
Tror jag inte...Här är hennes ansöknings video för typ 4 månader sedan
https://www.youtube.com/watch?v=BlDTsczWBCM
2021-03-14, 22:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja nån på discord hade lagt upp print från ratsit om att han äger en volvo men i huset skryter han om att han äger och kör dyr bmw

Ok.. weird!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror inte att det kommer bli något mellan Adrian och Emelie i huset, kanske efter när dem har kommit ut och efter att Adrian får reda på att Emelie hade en intresse för honom att något sker då. Men nu har jag gett upp hoppet
+1 tyvärr
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Tror jag inte...Här är hennes ansöknings video för typ 4 månader sedan
https://www.youtube.com/watch?v=BlDTsczWBCM

Ja juste tack, glömde bort den
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Emelies kroppsspråk var ganska tydligt att hon ogillade situationen med två extra i sängen och hade Adrian varit intresserad hade han i första hand försökt läsa av Emelies reaktion och lyssnat till den och sagt ifrån. Därför tycker jag det är BRA hon verkar ta avstånd nu. Men såklart, bästa vore väl om de kommunicera med varandra så de får en ärlig chans (om det nu verkligen är något mellan dom och inte bara flashbackshjärnspöken vi dragit på oss)...

Förstår vad du menar. Hoppas bara hon i så fall är tillräckligt uppenbar för att han ska märka och fråga varför hon behandlar honom annorlunda. för då kan de börja kommunicera. Men om hon gör det smidigt och skickligt så kommer han aldrig kunna fråga henne om det för han kommer inte ha något konkret att ta fram.

Adrians syster sköter hans instagram och hon GILLER VERKLIGEN EMELIE och vill verkligen att de ska bli ihop. Har också hört att hon har sagt att tess inte är adrians typ utan att emelie är mer av hans typ. Och hon la upp (via adrians instagram story) att det var fel av madde att skeda Adrian och lägga sig i deras säng när 3 andra personer låg där. Så tror absolut att AD är intresserad och har pratat om det med sin syster innan han kom in i huset. tror alltås inte att det är hjärnspöken från oss flashbackare
2021-03-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu får övriga gänget gå och sova så man själv kan slagga tidigt

känner samma, måste vakan tidigt på vardagar och kan därför inte vara uppe för länge men vill samtidigt inte missa drama
2021-03-14, 22:32
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror fortfarande på det Tess och de andra säger inkl. killarna att han är vacker.
Men jag tror att de flesta tjejer attraheras av mycket mer, Emelie sade att lite rock kille och även Madde. Man vill kunna känna en spänning inte en bild. Jag kan tycka att en kvinna är vacker men inte alls attraheras av hennes personlighet. Det är inget konstigt med det. Jag tycker personligen att Tess är en snygg kvinna, men skulle inte vilja umgås med henne, hennes beteende gör henne oattraktiv, i alla fall för mig.

Ja! I slutändan betyder utseende ingenting.
2021-03-14, 22:32
Medlem
Prankmormor är på G!
2021-03-14, 22:33
Avslutad
Katti har något prank på gång nu tror jag.
2021-03-14, 22:33
Medlem
Vad låg i toaletten?!
2021-03-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vad låg i toaletten?!

Gummiorm planterad av tantaloran!
2021-03-14, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror inte att det kommer bli något mellan Adrian och Emelie i huset, kanske efter när dem har kommit ut och efter att Adrian får reda på att Emelie hade en intresse för honom att något sker då. Men nu har jag gett upp hoppet

känner samma
BB är så jävla tråkigt i år, kollar bara pga vill se ÄnglaAsniktet och Ystad få ihop det men nu när det känns såhär hopplöst så funderar jag på att sluta kolla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in