2021-03-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag har inte heller något emot honom, och jag gillar att han är snäll och lugn, måste finnas motpoler där inne men det hade varit skönt om han hade kunnat vara lite rivig ibland. Det blir så intetsägande..förstår du hur jag menar?

Jo men det tror jag, han har dock börjat ”släpp loss” lite mer nu, man ser hur han skojar mera och sånt. Men han är fortfarande väldigt försiktig med allt han säger
2021-03-14, 22:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Pedram sa att han har blivit utpressad av ett ex som var gravid. Sen visade det sig att hon inte ens var gravid. Ham menar att exet ljög och viöle ha cash.

Tanja sa: men det är väl ganska vanligt att tjejer gör så mot killar? Eller?

Han var väldigt nyfiken över Tess menstruation tidigare idag och ville veta om hon fått igång den än. Varför man som kille ens frågar om det är för mig en gåta och inte normalt.
2021-03-14, 22:19
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Tanja: ”den synen är fan inte rolig, jag hittade en som tog livet av sig...”

CENSUR!

SLUTA censurera detta, äckel TV4. Låt henne berätta, det är ett samhällsproblem och Tanja kan säkert lyckas rädda någon stackare. Varför ska ni tysta ner allt som har det minsta lilla av värde i det deltagarna säger 🤮
2021-03-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Han gör det fortfarande though

Han har ju väldigt roligt med Nardos och hon är den enda tjejen som han vet inte skulle bli intresserad av honom, sen så förstår ju Nardos honom mycket bättre än alla andra. Så jag förstår verkligen varför han tycker om att umgås med henne
2021-03-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
När tanja ska berätta något. uppenbart att de inte vill att hon ska förlora tittarröster

Om hon pratade om någonting som har med självmord att göra som någon skrev att hen hört henne säga är det inte direkt första gången de censurerar. Never forget när Steffi höll sitt tal första (?) veckan och både under det och efteråt var det censur utav bara fan så fort hon började toucha vid det igen.
2021-03-14, 22:21
Medlem
Kan någon gå in och hämta den förbannade jävla bollen. Fan vad trött jag är på att se den flyga fram och tillbaka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Tanja: ”den synen är fan inte rolig, jag hittade en som tog livet av sig...”

CENSUR!

SLUTA censurera detta, äckel TV4. Låt henne berätta, det är ett samhällsproblem och Tanja kan säkert lyckas rädda någon stackare. Varför ska ni tysta ner allt som har det minsta lilla av värde i det deltagarna säger 🤮

Blir rasande.
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Varför skulle hon hoppa av den om hon är "någorlunda normalt funtad"?
Vet att hon har hoppat av tåget nu pga skedandet med madde men varför anser du att det är en bra grej?

Emelies kroppsspråk var ganska tydligt att hon ogillade situationen med två extra i sängen och hade Adrian varit intresserad hade han i första hand försökt läsa av Emelies reaktion och lyssnat till den och sagt ifrån. Därför tycker jag det är BRA hon verkar ta avstånd nu. Men såklart, bästa vore väl om de kommunicera med varandra så de får en ärlig chans (om det nu verkligen är något mellan dom och inte bara flashbackshjärnspöken vi dragit på oss)...
2021-03-14, 22:22
Medlem
pedram: jag skule kunna skriiva memoarer om mitt liv

Mytoman

hur går bm.....host host menar volvon
2021-03-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jo men det tror jag, han har dock börjat ”släpp loss” lite mer nu, man ser hur han skojar mera och sånt. Men han är fortfarande väldigt försiktig med allt han säger

Ja lite mer så det går ju åt rätt håll...saaakta men säkert...
2021-03-14, 22:23
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han var väldigt nyfiken över Tess menstruation tidigare idag och ville veta om hon fått igång den än. Varför man som kille ens frågar om det är för mig en gåta och inte normalt.

Han kanske har någon skum fetish?

MVH/Gnomegirl.
2021-03-14, 22:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Varför skulle hon hoppa av den om hon är "någorlunda normalt funtad"?
Vet att hon har hoppat av tåget nu pga skedandet med madde men varför anser du att det är en bra grej?
Jag tror fortfarande på det Tess och de andra säger inkl. killarna att han är vacker.
Men jag tror att de flesta tjejer attraheras av mycket mer, Emelie sade att lite rock kille och även Madde. Man vill kunna känna en spänning inte en bild. Jag kan tycka att en kvinna är vacker men inte alls attraheras av hennes personlighet. Det är inget konstigt med det. Jag tycker personligen att Tess är en snygg kvinna, men skulle inte vilja umgås med henne, hennes beteende gör henne oattraktiv, i alla fall för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in