2021-03-14, 22:35
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Förstår vad du menar. Hoppas bara hon i så fall är tillräckligt uppenbar för att han ska märka och fråga varför hon behandlar honom annorlunda. för då kan de börja kommunicera. Men om hon gör det smidigt och skickligt så kommer han aldrig kunna fråga henne om det för han kommer inte ha något konkret att ta fram.

Adrians syster sköter hans instagram och hon GILLER VERKLIGEN EMELIE och vill verkligen att de ska bli ihop. Har också hört att hon har sagt att tess inte är adrians typ utan att emelie är mer av hans typ. Och hon la upp (via adrians instagram story) att det var fel av madde att skeda Adrian och lägga sig i deras säng när 3 andra personer låg där. Så tror absolut att AD är intresserad och har pratat om det med sin syster innan han kom in i huset. tror alltås inte att det är hjärnspöken från oss flashbackare

Ja, det ska bli spännande att se om han tar upp det med henne.
2021-03-14, 22:35
Medlem
Mouchinos avatar
Lagar Pedram!!!
2021-03-14, 22:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Snart i TV4-appen: ”Big Brother-Tanja talar ut om vänninans självmord”. Allt för några extra klick och exklusivt material, vi som betalar Cmore-abonnemang kan man pissa i ansiktet.
Men kan väl inte vara andra än 10åringar som överhuvudtaget kollar/klickar på nåt, i den där jävla Bolibompa appen?
Har bara kastat ett getöga på skiten när man röstat på nåt, så jävla pinsamma "frågor" och fjanterier att man får migrän.
Hela jävla BB är ju bara som ett barnprogram numera tyvärr.
2021-03-14, 22:36
Medlem
DjPuttes avatar
När ska alla böja inse att Officeren är till 90% gay för hans frånvaro kring kvinnor ser man inget intresse, Dags börja förstå det nu enda chansen är att dem kastar in ngn ytterligare man som kan få upp ögonen för Emelie men inte Officeren!
2021-03-14, 22:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ja juste tack, glömde bort den
Säger att hon varit singel i 4 månader.Okej.Vi tror dig
2021-03-14, 22:38
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
känner samma
BB är så jävla tråkigt i år, kollar bara pga vill se ÄnglaAsniktet och Ystad få ihop det men nu när det känns såhär hopplöst så funderar jag på att sluta kolla

Ja, ska man bara se BB pga det så är det nog som när Sunset beach gick på tv och man med lätthet kunde hoppa över några veckor för att sedan börja följa serien igen och ingenting hade hänt...
2021-03-14, 22:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok det säger en hel del om hans sk goda självförtroende då han måste maxa allting och överdriva.. Kommer dock bli otroligt jobbigt för honom när han kommer ut och läser denna tråd!! Varför ens ljuga om vilken bil man har?
Hehe, fast han överdriver ju inte. Han ljuger som den mytoman han är.
2021-03-14, 22:39
Medlem
SphincterAnis avatar
Fan, trodde steph skulle bli prankad igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men kan väl inte vara andra än 10åringar som överhuvudtaget kollar/klickar på nåt, i den där jävla Bolibompa appen?
Har bara kastat ett getöga på skiten när man röstat på nåt, så jävla pinsamma "frågor" och fjanterier att man får migrän.
Hela jävla BB är ju bara som ett barnprogram numera tyvärr.

Yep. Oerhört enerverande.
Medlem
FishGbgs avatar
Nardos på motorcykel...visst.
2021-03-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror inte att det kommer bli något mellan Adrian och Emelie i huset, kanske efter när dem har kommit ut och efter att Adrian får reda på att Emelie hade en intresse för honom att något sker då. Men nu har jag gett upp hoppet

Så tråkigt. Hoppet sjönk verkligen som en sten efter Madde trängde sig in bakom han i sängen och Emelie blev ledsen. Förvånar mig inte om hon byter säng snart och sover med Joel istället
2021-03-14, 22:40
Bannlyst
Jag förstår inte varför folk tror att Adrian skulle vara intresserad av Emelie?
Jag tycker hon är för negativ och krävande för flickvänsmaterial, dessutom tycker jag inte hon är snygg och hennes skånska är inte tilltalande.
Adrian kan få betydligt bättre tjejer om han vill ha, och han verkar inte vara med i BB för att söka kärleken.
Uppriktigt sagt så vet jag inte varför han är med, för han är rätt stiff 🥱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in