2021-03-14, 22:24
Medlem
Jag tror inte att det kommer bli något mellan Adrian och Emelie i huset, kanske efter när dem har kommit ut och efter att Adrian får reda på att Emelie hade en intresse för honom att något sker då. Men nu har jag gett upp hoppet
2021-03-14, 22:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
pedram: jag skule kunna skriiva memoarer om mitt liv

Mytoman

hur går bm.....host host menar volvon

Har Pedram sagt att han har en BMW men äger en Volvo??
2021-03-14, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror fortfarande på det Tess och de andra säger inkl. killarna att han är vacker.
Men jag tror att de flesta tjejer attraheras av mycket mer, Emelie sade att lite rock kille och även Madde. Man vill kunna känna en spänning inte en bild. Jag kan tycka att en kvinna är vacker men inte alls attraheras av hennes personlighet. Det är inget konstigt med det. Jag tycker personligen att Tess är en snygg kvinna, men skulle inte vilja umgås med henne, hennes beteende gör henne oattraktiv, i alla fall för mig.

100%
2021-03-14, 22:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Japp
2021-03-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

ja nån på discord hade lagt upp print från ratsit om att han äger en volvo men i huset skryter han om att han äger och kör dyr bmw
2021-03-14, 22:27
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Blir rasande.
Snart i TV4-appen: ”Big Brother-Tanja talar ut om vänninans självmord”. Allt för några extra klick och exklusivt material, vi som betalar Cmore-abonnemang kan man pissa i ansiktet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Om hur det har blivit mycket mer naket på sistonde och att (emelie sa)det är fel av tess att ena sekunden säga att hon inte vill ha något med pedram och nästa sekund trycka upp pattarna i hans ansikte eller ngt sånt.
Sen pratade de om att de vill ha fler killar i huset, helst snygga. Och att emelie skulle kunna ge upp miljonen för den rätta killen. Kändes mer som att Madde intervjuade emelie än en riktig konversation för att vara helt ärlig.

+ tycker också att de var ett fint par. shippade dem starkt men emelie håller sig så långt borta från Ad som möjligt och undviker ögonkontakt med honom nu. Antingen så måste AD erkänna att han har känslor för henne NU IKVÄLL eller så förblir det heeeeeeeelt torrt från hennes sida. Just nu ligger hon så långt bort från AD som möjligt utan att kunna få ögonkontakt med honom OCH med hela kroppen vänd ifrån honom
Tack för du tog dig tid att skriva allt. Det uppskattas.
Det där med Tess och Pedram är så sant. Taskigt och ge dubbla signaler för att få lite uppmärksamhet.
Hon den där Madde känns lite hal. Spelar oskyldig. Hon tillför inte så värst mycket så jag hoppas hon åker snart. Klart hon ville luska lite med Emelie. Det där med att få in snygga killar säger dom bara för att inte tappa ansiktet. Dom känner kanske av varandra (em och madde). För Adrian är ju snygg. Det tycker ju alla, typ.

Ja Ad kanske ändå får ta det steget nu eller på något vis visa em. Dumt att låta något ligga i luften när både vet om det men inte vågar. Det finns ju eller fanns något där innan. Eller iaf säg att dom ska se vart det leder på utsidan. Man tänker inte rationellt när man är inständ. Em hade ju hemlängtan idag tror du inte det kan vara bidragande samt att madde låg och skeda ad(fast det var ju hon som skeda ad inte tvärtom. Är det konstigt att jag tycker det är konstigt att en tjej skedar en kille? Menar mer hade han varit intresserad hade han skedar henne.
Medlem
nu får övriga gänget gå och sova så man själv kan slagga tidigt
2021-03-14, 22:28
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja nån på discord hade lagt upp print från ratsit om att han äger en volvo men i huset skryter han om att han äger och kör dyr bmw

Och alla hans hus i Spanien är nog lika med en garageplats i Rinkeby
2021-03-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror fortfarande på det Tess och de andra säger inkl. killarna att han är vacker.
Men jag tror att de flesta tjejer attraheras av mycket mer, Emelie sade att lite rock kille och även Madde. Man vill kunna känna en spänning inte en bild. Jag kan tycka att en kvinna är vacker men inte alls attraheras av hennes personlighet. Det är inget konstigt med det. Jag tycker personligen att Tess är en snygg kvinna, men skulle inte vilja umgås med henne, hennes beteende gör henne oattraktiv, i alla fall för mig.

100%, utsidan attraheras man av bara av i början, det är personligheten som kommer avgöra om man kommer vilja stanna med en person eller inte
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Japp

Ok det säger en hel del om hans sk goda självförtroende då han måste maxa allting och överdriva.. Kommer dock bli otroligt jobbigt för honom när han kommer ut och läser denna tråd!! Varför ens ljuga om vilken bil man har?
Medlem
Alltså för i helvete. Var ute på date. Det var så stelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in