2021-03-14, 17:19
Medlem
Lunatics avatar
Bästa som kan hända. Ponne spelar över låten. hehehe
2021-03-14, 17:19
Medlem
wolfiess avatar
HHAHHA nardos matchar eej dem andra
2021-03-14, 17:20
Medlem
Att ponne kan behärska sig ändå. Han är fan värd lite chill och alkohol. Själv.

Kan inte emelie och adrian få en disneykväll utan nardos och joel!

Edit* stavning
2021-03-14, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan inte sluta tänka på Stephi i lila hår med flätor och blommor, från igår.
Fuck. hehehe

Finns det någon bild?
2021-03-14, 17:21
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sötnos, du dreglar vidare. Gå in på Nardos IG. Studera vilka följare hon har. Ge det en timma.
Simon, Ponne, Steph, Emelie plus någon till har helt rätt att det är oärligt att ta in fräscha deltagare in i huset. Men det tycker ju inte du. Bra gjort.

Det är en fördel att ha en enorm skara följare på IG. Menar du på allvar att Benny från Majorna skulle få lika många röster och följare.

Bra att du hatar gamnacken. Varför drar du då in mig i Taylor?

Klart jag är en gammal och känslig krigare, annat vore oärligt, eller. Jag har följt och älskat BB sedan 2000. Nu tittar jag på PH med IG konton och stackare som Simon, Steph, Taylor, Emelie som inte får en riktig chans.

Jag säger inte att det inte är en fördel Grodan, jag säger bara att hon inte är den enda.

Benny ifrån majorna utan följare kommer inte ha samma möjlighet som en med många följare, är inte det självklart?

Återigen, inte det min poäng ligger i. Jag pratar om att det är många i huset som har följare. Vart drar man gränsen? Är det orättvist med Connybyggare som har 75 följare gentemot Snyggjenny med sina 25k följare? Ja jag skulle säga det, men det är svårt vart man ska dra gränsen, därför finns det inga gränser.

Vill inte gnabba med dig igenteligen, tycker bara att du missar en hel del när du ogillar Tanja för hennes följare när det finns fler som har 100tusentals bakom sig i olika konton.

Vill passa på att fråga dig om du tycker att Nardos och Simon står lika inför domaren?

Kul att vi kan enas om gamnacken vart fall.
Medlem
sämsta låten ever
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
VART HAR JAG FUCKING SKRIVIT ATT DE ÄR RASISTER!? LÄR DIG LÄSA JÄVLA MONGO ANALFABET, du borde kanske söka till SFI kurser istället, det är aldrig sent att lära sig något vettigt i livet
Har jag sagt ett ord om att du skrivit det? Du som inte ens kan stava till SFI-kurs bör nog snarare gå på en. Ett tips, sluta särskriv!
2021-03-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Är det inte Narcos, så är det Joel och nu Madde som ska gå emellan.. Blir lite omöjligt för det att hända något mellan Adrian och Emsan.
Helt sjukt, kan de inte få lite egentid någon gång. Hela tiden ska någon gå dit och störa.
2021-03-14, 17:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Finns det någon bild?
Får hoppas någon har det. Fuck' va snygg hon blev i det.
2021-03-14, 17:23
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ingenting de gör kommer toppa BB 2000 - MEDIAHORA https://www.youtube.com/watch?v=KVY25vwuiQ4
Klassiker!
2021-03-14, 17:24
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
De tog hand för att inte ha känslor, inte för att inte hålla på med varandra fysiskt.

Om två personer är attraherade av varandra så är det en känsla och fysisk kontakt är summan av kardemumman. Känslan föregår tankar och handlingar.

Pedram går och nöter i sin hjärna hur Tess skulle vara i sängen t.ex och ju mer han tittar på henne desto mer virke till hans beteende i slutändan. Ju mer de tankarna nöts desto mer kommer en känsla att formas och det fysiska följs av dessa två, tanke och känsla! Simple as that!

Om jag tar urmakarna t.ex, innan tekniken tog över.. Tror du att de lade alla delarna i sina nävar och skakade om och vips blev det en Rolex klocka?
Nej den är skapad av tankar och tillverkade med en handfast känsla. Ett år tar det från tanke till färdig klocka med alla komponenter och detaljer som kommer till. Kanske längre....
2021-03-14, 17:24
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt, kan de inte få lite egentid någon gång. Hela tiden ska någon gå dit och störa.

Ja och när vi tittare väl fick de att vara ensamma kastar fittBB in Ljudith som förstörde allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in