Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Sötnos, du dreglar vidare. Gå in på Nardos IG. Studera vilka följare hon har. Ge det en timma.
Simon, Ponne, Steph, Emelie plus någon till har helt rätt att det är oärligt att ta in fräscha deltagare in i huset. Men det tycker ju inte du. Bra gjort.
Det är en fördel att ha en enorm skara följare på IG. Menar du på allvar att Benny från Majorna skulle få lika många röster och följare.
Bra att du hatar gamnacken. Varför drar du då in mig i Taylor?
Klart jag är en gammal och känslig krigare, annat vore oärligt, eller. Jag har följt och älskat BB sedan 2000. Nu tittar jag på PH med IG konton och stackare som Simon, Steph, Taylor, Emelie som inte får en riktig chans.
Jag säger inte att det inte är en fördel Grodan, jag säger bara att hon inte är den enda.
Benny ifrån majorna utan följare kommer inte ha samma möjlighet som en med många följare, är inte det självklart?
Återigen, inte det min poäng ligger i. Jag pratar om att det är många i huset som har följare. Vart drar man gränsen? Är det orättvist med Connybyggare som har 75 följare gentemot Snyggjenny med sina 25k följare? Ja jag skulle säga det, men det är svårt vart man ska dra gränsen, därför finns det inga gränser.
Vill inte gnabba med dig igenteligen, tycker bara att du missar en hel del när du ogillar Tanja för hennes följare när det finns fler som har 100tusentals bakom sig i olika konton.
Vill passa på att fråga dig om du tycker att Nardos och Simon står lika inför domaren?
Kul att vi kan enas om gamnacken vart fall.