2021-03-14, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Ja jag tror samma. Vet inte om de snurrat till det och blandat ihop det med det engelska ordet maniac. Ingenting förvånar mig i ett hus med dumskallar

+1. Det skulle till och med kunna vara så att de tror att det är någon form av frukt och dragit slutsatsen ”ahh frukt typ som bananas” lol
2021-03-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu vill jag inte påstå att Tess och Pontus är rasister men tror du verkligen att de hade frågat en svensk person "hur länge har du bott här?" om personen i frågan inte visste sångerna? Let's be REAL for a second.
Men spelar det någon roll? En dansk kan inte ens svenska snapsvisor så hur är en fråga rasistisk?
2021-03-14, 16:57
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Nu vill jag inte påstå att Tess och Pontus är rasister men tror du verkligen att de hade frågat en svensk person "hur länge har du bott här?" om personen i frågan inte visste sångerna? Let's be REAL for a second.
Nä de hade frågat om personen bott under en Sten hela sitt liv, same same
2021-03-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?

Ganska säker på att Madeleine är en mullvad för att hennes beteende går inte ihop. Hon har blivit tillsagd att gå in och röra om i grytan. Har träffat många kopior av henne och det är inte typen som tar för sig så bara som hon gör. Emelie och Madeleine låg och "sov" och nu så måste de sminka sig och göra om håret i 3 timmar igen. De beter sig så för att de är vana vid att lägga på filter på alla bilder de lägger ut. De kan ju inte visa sig utan smink för då skulle hela deras artificiella verklighet rasera.
2021-03-14, 16:58
Medlem
Hon sjunger från näsan
2021-03-14, 16:58
Medlem
Citat:

Good point! Man kan ju uttrycka sig rasistiskt utan att för den sakens skull vara rasist.
2021-03-14, 16:59
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:

Nu blir jag orolig..

När blev det rasistiskt att fråga hur länge någon har bott här?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Judith måste sitta löst nästa vecka, svinjobbigt med gallsmak i munnen var gång hon brölar vilket hon gör var 3:e minut.
Samma här.
Pallar inte med henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jo Nardos har verkligen en underbar personlighet, fantastiskt sympatisk eller?
Hon är OTROLIGT sympatiskt även om hon hon kan uttrycka sig lite hårt ibland och blir ofta missförstånd. Hon har tröstat ALLA i huset.
2021-03-14, 17:00
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Nu blir jag orolig..

När blev det rasistiskt att fråga hur länge någon har bott här?
nardos har sagt tidigare till dem att hon är född i sverige
2021-03-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Jag såg bara Emelie, Adrian och Madde. Sen började Madde klia Adrian i nacken, ville jag inte se mer. Så jag slog över till DC kameran. Och då kom Emelie ut och började ställa sig och kolla på korten på kylen. Sen var hon ute på utegården. Sen slog jag över till Sovrum 2 igen. Och då låg tre personer där. Så missade Nardos från början
Jag såg henne först heller, hon låg verkligen inklämd mot Mössan.

Hur många försök har Narcos gjort? Hörde att hon lagt till något skit om Vamos i texten.
2021-03-14, 17:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Men din lilla gamla sötnos...

Just därför jag vill argumentera mot.
Simon och dom andra i gruppen har inte fått till sig att det är hälften av gruppen som har konton och dylikt i ryggen, så det är väl självklart att dom tycker det.

Eller har jag missat att Nardos, Judith, Therese och Madde gått ut med sin följarskara?

Jag förstår också att Simon blir arg, säger inte att jag också skulle ha blivit det. Men han vet ju inte hela sanningen.

Jag upprepar mig igen: Det är en fördel att ha följare på IG men hon är inte den enda..

Att du bakar in att jag skulle gilla gamnacken i det här bevisar bara att du inte har något att argumentera emot. Förövrigt så hatar jag han.

Förstår om detta är känsligt för dig din inbitne gamla krigare men jag försöker bara vara objektiv, du borde testa på det du också.

Sötnos, du dreglar vidare. Gå in på Nardos IG. Studera vilka följare hon har. Ge det en timma.
Simon, Ponne, Steph, Emelie plus någon till har helt rätt att det är oärligt att ta in fräscha deltagare in i huset. Men det tycker ju inte du. Bra gjort.

Det är en fördel att ha en enorm skara följare på IG. Menar du på allvar att Benny från Majorna skulle få lika många röster och följare.

Bra att du hatar gamnacken. Varför drar du då in mig i Taylor?

Klart jag är en gammal och känslig krigare, annat vore oärligt, eller. Jag har följt och älskat BB sedan 2000. Nu tittar jag på PH med IG konton och stackare som Simon, Steph, Taylor, Emelie som inte får en riktig chans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in