Citat:
Ursprungligen postat av
Pnugknugen
Men din lilla gamla sötnos...
Just därför jag vill argumentera mot.
Simon och dom andra i gruppen har inte fått till sig att det är hälften av gruppen som har konton och dylikt i ryggen, så det är väl självklart att dom tycker det.
Eller har jag missat att Nardos, Judith, Therese och Madde gått ut med sin följarskara?
Jag förstår också att Simon blir arg, säger inte att jag också skulle ha blivit det. Men han vet ju inte hela sanningen.
Jag upprepar mig igen: Det är en fördel att ha följare på IG men hon är inte den enda..
Att du bakar in att jag skulle gilla gamnacken i det här bevisar bara att du inte har något att argumentera emot. Förövrigt så hatar jag han.
Förstår om detta är känsligt för dig din inbitne gamla krigare men jag försöker bara vara objektiv, du borde testa på det du också.
Sötnos, du dreglar vidare. Gå in på Nardos IG. Studera vilka följare hon har. Ge det en timma.
Simon, Ponne, Steph, Emelie plus någon till har helt rätt att det är oärligt att ta in fräscha deltagare in i huset. Men det tycker ju inte du. Bra gjort.
Det är en fördel att ha en enorm skara följare på IG. Menar du på allvar att Benny från Majorna skulle få lika många röster och följare.
Bra att du hatar gamnacken. Varför drar du då in mig i Taylor?
Klart jag är en gammal och känslig krigare, annat vore oärligt, eller. Jag har följt och älskat BB sedan 2000. Nu tittar jag på PH med IG konton och stackare som Simon, Steph, Taylor, Emelie som inte får en riktig chans.