2021-03-14, 17:25
Medlem
Är väl ändå Pontus OCH Tanja som skrivit texten.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Finns det någon bild?
Jag trodde hon skulle ha looken hela kvällen så tog ingen bild direkt, nästa gång jag kollade till liven hade hon tagit av sig peruken.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan inte sluta tänka på Stephi i lila hår med flätor och blommor, från igår.
Fuck. hehehe

Hon ser ut som hill billies i Wrong Turn?
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu försöker du TWISTA mina ord!! att fråga eller undrar "hur länge hon bott här" är INTE minsta rasiskt, men allt hänger på contexten och i detta fall var det att hon inte kände till Midsommarvisor och de började de spekulera vilket är ganska IGNORANT, för att det finns svenskar som aldrig hört de sångerna eller smakat på kaviar, är de mindre svenskar för det?

Jag försöker inte TWISTA dina ord.
För mig är det bara inte konstigt att fråga hur länga någon har bott vart i något sammanhang.

Det är ju faktiskt du som TWISTAR deras ord. Tror inte dom menade någon illa alls med det.
2021-03-14, 17:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Ingenting de gör kommer toppa BB 2000 - MEDIAHORA https://www.youtube.com/watch?v=KVY25vwuiQ4
Bästa BB låten.
Tiden dom rökte inomhus. Inge censur där.
2021-03-14, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish

Whats up nigga?
2021-03-14, 17:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Viss är det väl så tar hellre Svenne från gatan är Lotta från instagram så att säga, Vanlige Svensson kan ge mer valuta för pengarna de övriga är där för att förbättra sitt värde hos sponsorerna!

Kolla genom tiderna så ser man hur dem valde ut folket vanliga svenssons okända personer för folket, Nu då det är influenser som har castingen så väljer man dem som man känner framför ngr andra personer som ger mer värde till konceptet!

Vill se en ny Gurkan - Rodney - Simon - Peter osv osv dem gav sig själv, Nu har vi ett exempel Tess hänger hon löst då gör hon maximalt det HON tror tittarna vill se av henne för att få röster ointressant & icke givande mer tragiskt!

Exakt!
Har du sett en såpa så kan du ge dig fan på att de kommer ta personer från den och kasta in andra. En Wahlgrens effekt som skall in i allt och alla program. Saknar ett mediehus som är en konservativ röst mot all denna woke och lättkränkhet. Alla skall med och sjunga kumbaya.

Tess är ett köttstycke som egentligen är ett resultat av det hela. En sorts underskrift på att allt som räknas är att via sin framtida IG kanal sälja en rakapparat för vaginan som skall vara som på en nyfödd bäbis.

Det är också därför jag faktiskt gillar Katti och naturligtvis Simon. Men de får aldrig en chans.
2021-03-14, 17:28
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har jag sagt ett ord om att du skrivit det? Du som inte ens kan stava till SFI-kurs bör nog snarare gå på en. Ett tips, sluta särskriv!
+1
2021-03-14, 17:29
Medlem
Tess står i badrummet och borstar tänderna med en eltandborste precis på samma sätt som en vanlig tandborste. Hon är över 30 och fattar inte hur man använder en eltandborste.
2021-03-14, 17:30
Medlem
Några frågade vem Madde är lik, då säger jag en ung då tänker jag TV serien OC som gick på 90-talet
Katie Holmes
2021-03-14, 17:30
Medlem
wolfiess avatar
detta är nog det lataste gänget
2021-03-14, 17:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nääj!!. Som en Superhjälte från Marvel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in