2021-03-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Exakt så!
Men Tanja har inga andra egenskaper förutom SNÄLL.
Nardos är mer 100 gånger mer värdig vinnare.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?
Håller helt med. Respektlöst. Påminner lite om hur Victoria höll på förra säsongen. Betedde sig som hon var nära alla direkt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
Ah fan håller med dig fullt ut där om du menar att det är PH-stämning i huset!
Javisst! Det är inte vårt gamla härliga annorlunda BB längre.
2021-03-14, 16:51
Medlem
Stummakorianderss avatar
Och ponne tar tillfället i akt att göra reklam till sitt band i låten.
2021-03-14, 16:52
Medlem
Undrar hur länge Nardos kommer stå o krångla med Ponne när det blir hennes tur. Tycker redan synd om honom 🤣
2021-03-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Ja jag tror samma. Vet inte om de snurrat till det och blandat ihop det med det engelska ordet maniac. Ingenting förvånar mig i ett hus med dumskallar

hahaha mkt möjligt att det är så faktiskt.. faaail
2021-03-14, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Belva, skrev att det känns annorlunda. Det var mer mångsidigt. Ärligare. Tyngre.
Det känns mer likritat. Tess är alltid skit (vilket jag iofs tycker) men får knappt mothugg.
Övergående så känns det att jag saknar fler olika åsikter.

Tess är någon som borde åka relativt fort men det finns några stycken som ska ut före. Pedram, nardos, Judith och Joel.
Jag tycker att förra säsongen var bättre även fast det var paktande, kändes mer vuxet. Jag tycker att förra säsongen tråd var magisk eftersom vi var ett par stycken som följde säsongen stenhårt och var hårda men rättvisa. Den här säsongens tråd är rena facebook-gruppen. I alla fall, Simon är min favorit den här säsongen, Tanja är riktigt skön också. Stephanie är inte med i matchen längre.
2021-03-14, 16:53
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
drömmen är om det kommer in en riktig jävla halvkriminell hunk som snor tess och sätter peddot på plats ordentligt
Vore fantastiskt men tyvärr kommer det bara att vara en dröm, titta på de två som senast kom in, meningslösa
2021-03-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Och ponne tar tillfället i akt att göra reklam till sitt band i låten.

Det var ju tanja som gjorde hans lyrics
2021-03-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Ganska klassisk drag när folk inte klarar att argumentera. Då drar dom rasistkortet. Så trött på det ordet.....
Nu vill jag inte påstå att Tess och Pontus är rasister men tror du verkligen att de hade frågat en svensk person "hur länge har du bott här?" om personen i frågan inte visste sångerna? Let's be REAL for a second.
2021-03-14, 16:55
Medlem
vadfan håller simon på med? jävla gris
2021-03-14, 16:55
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men Tanja har inga andra egenskaper förutom SNÄLL.
Nardos är mer 100 gånger mer värdig vinnare.
Jo Nardos har verkligen en underbar personlighet, fantastiskt sympatisk eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in