2021-03-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Så här ser man ut när man förlorat sin pojkvän.

https://ibb.co/kDCCLsG

https://ibb.co/2vbZ01g
Hahaha
2021-03-14, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
33 år och riktigt desperat, nu ligger hon definitivt på min hat-lista
Hon hävdar att hon inte har sett på programmet, uppenbarligen för att hon ska kunna hålla på med Adrian utan att verka respektlös mot Emelie, usch!
Men sluta nu, Adrian har INGA känslor för Emelie, annars skulle han shoot his shot för länge sen, de har inte ens kramats liksom
2021-03-14, 15:53
Medlem
Raskaoverisens avatar
Emelie gråter under täcket
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Inget fel på Madde, så ska en tjej agera om hon har känslor för en kille, hon är fortfarande väldigt vänlig och söt tjej.
hålller med, emelie gör fel som inte visar nåt intresse alls
Medlem
Adrian kommer säga ifrån typ idag så ni vet, han kommer inte LÅTA henne gå över gränsen så take a chill pill. Han har inga känslor för brudar, DEAL WITH IT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men sluta nu, Adrian har INGA känslor för Emelie, annars skulle han shoot his shot för länge sen, de har inte ens kramats liksom

Tycker fortfarande inte om den nya tjejen, har väldigt svårt att tro att hon inte vet att Emelie har intresse för Adrian. Lite respekt kan man väll visa
2021-03-14, 15:54
Medlem
Stummakorianderss avatar
Tror det är Adrians syster som sköter hans Instagram. Hon verkar vara team Emelie iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
33 år och riktigt desperat, nu ligger hon definitivt på min hat-lista
Hon hävdar att hon inte har sett på programmet, uppenbarligen för att hon ska kunna hålla på med Adrian utan att verka respektlös mot Emelie, usch!

Förstod direkt hon kom in att hon hade sett programmet. Det värsta är ju att hon även försökt bli vän med Emelie och sen attackerar hon killen Emelie så uppenbart gillar

Fy fan ut med Madde och det är fort
Medlem
HatarIslams avatar
Bästa scenen hade varit om Emelie kom tillbaka till rummet och lade sig mellan Adrian och Madelene och på så sätt knuffat ner Madelene på golvet.
Medlem
lillaflippens avatar
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
det enda som fattas är att Joel kommer in i sovrum 2 nu och klämmer sig in framför Emelie. Så jävla typiskt om det skulle hända
Haha! Det var exakt min tanke.Emelie han dock före och gick upp. Nu står hon och stirrar på bilderna på kylskåpet istället.
Medlem
Jag hoppas att detta får Emelie att öppna upp sig mer för Adrian för annars kan det vara försent snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in