2021-03-14, 16:45
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Simon och andra har snackat om det gång på gång. Jag förstår dom. Det är oärligt. Att du gillar gamnacken har inget att tillföra i konversationen. Ta in vanliga tjommar från gatan och inte fler K-kändisar fräscht nysprugna från PH. Hon kommer ju vinna BB. Och det är för att hennes följare röstar på henne även om hon är med på Boomerang.

Men din lilla gamla sötnos...

Just därför jag vill argumentera mot.
Simon och dom andra i gruppen har inte fått till sig att det är hälften av gruppen som har konton och dylikt i ryggen, så det är väl självklart att dom tycker det.

Eller har jag missat att Nardos, Judith, Therese och Madde gått ut med sin följarskara?

Jag förstår också att Simon blir arg, säger inte att jag också skulle ha blivit det. Men han vet ju inte hela sanningen.

Jag upprepar mig igen: Det är en fördel att ha följare på IG men hon är inte den enda..

Att du bakar in att jag skulle gilla gamnacken i det här bevisar bara att du inte har något att argumentera emot. Förövrigt så hatar jag han.

Förstår om detta är känsligt för dig din inbitne gamla krigare men jag försöker bara vara objektiv, du borde testa på det du också.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ja han har gjort de grejerna. Men jag antar att man väljer att se det man vill se helt enekelt...

100% skitsnack.
Medlem
wowverkligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Finns de någon tjej här inne som kan dementera de pedram säger "din fiffi blir helt pirrig"?

Pinsamt.

Aldrig varit så torr och förlamad som nyss när han gick och sjöng på utegården och stirrade in i kameran
2021-03-14, 16:46
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Kikade in på Instagram ett jävla tjat att Pontus och Stephanie är rasister, de vet inte vad rasism är, att kasta runt med ordet rasism så fort något inte passar urholkar ordet så det till sist inte betyder ett skit. Så fort någon drar rasistkortet skulle de få en blixt rakt genom kroppen.
2021-03-14, 16:47
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten84
För det gick ju bra för Anty förra året
Som jag skrivit tidigare i denna tråd, hade Tanja vart 1 procent oskön eller sagt en enda dum grej hade hon fått 1000 gånger mer skit än någon annan, så som det var för Anty förra året.Hon är TYVÄRR för skön och är en värdig vinnare. Ingen annan känd person hade nog fan gjort det bättre. Sen är ju det noll konkurrensen också, finns fan ingen annan.

Exakt så!
2021-03-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Ja han har gjort de grejerna. Men jag antar att man väljer att se det man vill se helt enekelt...
Vad märkligt, jag har följt liven sen dag ETT och ALDRIG bevittnat honom göra hushållsyssel, måste vara i din dröm Nardos har jag sett göra ALLT, medans Pedram vill att alla göra allting åt honom, han kommer alltid SIST till frukosten när allting är uppdukat och serverat men jag har ADLRIG sett honom plocka saker tillbaka och diska.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Aldrig varit så torr och förlamad som nyss när han gick och sjöng på utegården och stirrade in i kameran

Haha, hear hear!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Äckliga Pedram, har någon sett honom i köket någon gång? fixat middag? diskat? tvättat toalettten? fixat vardagsrummet? dammsugit någon gång? Han slipper göra ALLT och går och tafsar på Tess istället medans ALLA andra i huset måste jobba och samverka och bidra med hjälp.

Peddo är översittare av värsta sorten. Therese vill bara vara ifred och han FORTSÄTTER att stalka henne ifrån rum till rum trots att hon för 700:e gången har klargjort att hon inte är intresserad. Killen är bortom all räddning. Hoppas han går överstyr och farbror blå får komma och kasta ut honom med huvudet före.
2021-03-14, 16:49
Medlem
I ena sovrummet; Emelie och Adrian ligger i samma säng. Dom är förtjusta i varandra men båda är för blyga för att visa det på allvar. Madde kommer in och lägger sig i sängen och masserar Adrians axlar. Emelie blir ledsen och börjar gråta.

I andra sovrummet; "casanovan" Pedram till Therese: "Har du mens?"

Vilka kontraster det är i huset.
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag tror verkligen att de missförstått vad det har för betydelse...de tror ju att det betyder "crazy" vilket är helt åt helvete fel

Ja jag tror samma. Vet inte om de snurrat till det och blandat ihop det med det engelska ordet maniac. Ingenting förvånar mig i ett hus med dumskallar
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
+1 du på den analysen Grodan!
Så klockrent skrivet så man får en tår i ena ögat av glädje!
Putte min gamle och trogne vapendragare.
Jag har sett PH fem gånger. BB börjar bli samma sak. Alla vi gamla OGs vill ha gruvarbetarna, oeiginlen, morsan med tre barn, en avdankad alkis, en kotonrsråtta, en chaffis. Helt vanliga jävlar helt enkelt. Fan skall jag till med instagram-nissar eller PH-ligg. Allt skall följa en mall nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Kikade in på Instagram ett jävla tjat att Pontus och Stephanie är rasister, de vet inte vad rasism är, att kasta runt med ordet rasism så fort något inte passar urholkar ordet så det till sist inte betyder ett skit. Så fort någon drar rasistkortet skulle de få en blixt rakt genom kroppen.

Ganska klassisk drag när folk inte klarar att argumentera. Då drar dom rasistkortet. Så trött på det ordet.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in