Citat:
Ja, håller helt med dig.
Hans väldigt mycket mognare och insiktsfulla sätt att prata om det, får mig att tro att det skulle vara väldigt långt till att utplåna sin fd fru och mamma till barnen, särskilt på minsta sonens födelsedag.
Naturligtvis är det så att de som har något att dölja, inte kommer att frivilligt blottlägga djupgående konflikter, hat osv, om man inte är en ganska ärlig människa. I mordsammanhang är väl lögner och försök att mörka väldigt vanligt, kanske beroende på att inte alla är kandidater till mord. Mördare kanske till stor del är av en viss sort, sas.
Men den känslan jag får är att det är en bra person, som också är kollad. Kommunikationer mellan Lena och honom, vittnen osv visar inte på konflikter av samma dignitet som den mellan Lena och SD.
Hans väldigt mycket mognare och insiktsfulla sätt att prata om det, får mig att tro att det skulle vara väldigt långt till att utplåna sin fd fru och mamma till barnen, särskilt på minsta sonens födelsedag.
Naturligtvis är det så att de som har något att dölja, inte kommer att frivilligt blottlägga djupgående konflikter, hat osv, om man inte är en ganska ärlig människa. I mordsammanhang är väl lögner och försök att mörka väldigt vanligt, kanske beroende på att inte alla är kandidater till mord. Mördare kanske till stor del är av en viss sort, sas.
Men den känslan jag får är att det är en bra person, som också är kollad. Kommunikationer mellan Lena och honom, vittnen osv visar inte på konflikter av samma dignitet som den mellan Lena och SD.
Med det jobb vi nu vet att UW har så förstår han säkert bättre än att sköta ev. konflikter digitalt.
Citat:
som också är kollad
Han har inget alibi.
Citat:
visar inte på konflikter av samma dignitet som den mellan Lena och SD.
Det betyder inte att det är den som har den värsta konflikten med Lena (som vi vet om) som är GM. Konflikten med SD visar hur skitjobbig hon kunde vara. Det var hennes sätt. Det var säkert inte bara SD hon hade en konflikt med. Antagligen hade hon konflikter med alla som sa emot henne. T.ex. med hennes barn som flyttade till pappa när de blev tonåringar och började säga emot henne och blev stora nog att kunna försvara sig fysiskt mot henne. Det finns uppgifter i tråden om fysisk bestraffning av Lena mot barnen. När hon inte hade makt att styra dem var de inte intressanta längre utan UW fick ta hand om dem.