2021-03-14, 15:57
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har tyvärr börjat ogilla Tanja.
Lugn i byxan nu. Jag gillar personen. Men att släpa in en deltagare som precis har varit med i PH och har sina följare fräscha och älskar henne är fruktansvärt oärligt mot mot andra deltagare. Säkerligen har 80% av hennes följare inte ens tittat på BB. De röstar på henne. Punkt. De byter bara plattform. Hennes agerande är som hämtat från PH. Det jag ser i framtiden är att exempelvis ge dom som har ett riktigt CMore abonnemang att räkna deras röster som 30 röster eller liknande. Vi som är BB fanatiker sedan tidigare blir bestulna på konfekten. Vi följer BB timme efter timme, ändrar ofta åsikt på grund av vad vi ser men våra röster räknas i slutändan inte för att en K-kändis råkar ha extremt många följare. Det är liknande på många andra håll. Att ens Tess skulle få fler röster än Katti eller Steph är ju rent löjeväckande för den som kikar live och har lärt känna personen på djupet.

Vill du kommentera gör det sakligt och inte typ, "men jag älskar ju den och den och du har fel".
Har jag fel att Tanja får huvuddelen av sina röster från PH följare? Varför är plötsligt Tess syster så intresserad och tigger om röster för sin syrra. Hade dom bara tagit in vanliga jävla deltagare hade vi inte ens haft den här diskussionen och bara ägnat oss åt att snacka om dom inne i huset.

Ogillar du Tanja på grund av att hon har en stor följarskara? Det har väl inte något med hennes personlighet att göra?

Håller helt och hållet med om att det påverkar spelet i sig. Däremot gick det ju sådär för Anty förra året - som är mycket, mycket större än Tanja. Önskar dock att det bara var massor av "nobodies" som inte hade något att förlora om du förstår mig
2021-03-14, 15:58
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?

Det här är exakt varför hon ljugit om att inte sett programmet. Bara så att hon SKA kunna stöta på Adrian och låtsas vara ovetande, förstå vilken sneaky orm hon är.

Och nej det är inte alls attraktivt när tjejer är lättfotade och horar sig som Tess och Madde har gjort.

Madelene har visat psykotiska, aggressiva, dominanta drag genom att gå på Adrian redan efter en dag.
Senast redigerad av HatarIslam 2021-03-14 kl. 16:00.
2021-03-14, 15:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
3 stycken i sängen... En sur Emelie, Adrian i mitten och Madelene bakom Adrian som nu lagt armen om honom. Hon tar för sig.
Madelene 1- 0 Emelie.
Nardos låg mellan Adrian och Emelie, sen kom Madde och klämde in sig bakom Adrian..
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det måste definitivt in snubbar för det är ett överskott av pilska fruntimmer därinne nu.

Hahaha... Jag tycker att Madde passar bättre med Adrian än Emilie
Medlem
ingen liten censur heller
2021-03-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Hahaha... Jag tycker att Madde passar bättre med Adrian än Emilie

ja skicka in en het hunk till emelie
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen liten censur heller
Så pissdålig produktion. NU är det igång och Emelie gråter. Skräll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag hoppas det är försent, Emelie kan få någon bättre än Adrian. Hade han haft intresse för emelie så hade han inte gjort så som han gör.

Emelie hittar nog sin prins efter BB 😁

Adrian är inte intresserad av Emelie på det sättet. Det är bara folk härinne och dom i studion som tjötar om de. Emelie har mig på utsidan. Jag väntar. Och sköter sig Madde så väntar jag på henne också. Kanske blir en Hans Scheike relation till slut
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu har hon gjort varken det eller det andra, hon är inte sån tjej, varför kan inte bara få lägga sig bakom honom och skeda? Hon är ingen low class whore som Therese

Jag har inte skrivit att hon inte får skeda, jag tycker bara att det är ett skämmigt beteende eftersom hon knappt känner honom. Men det är ju bara vad jag tycker, ingen behöver tycka som mig och jag har givetvis ingenting att säga till om vad hon får och inte får göra. Jag bara uttryckte vad jag kände inför det hon gjorde.
Medlem
Vill Emelie lämna? Fick den känslan när hon stod vid magneterna på kylskåpet och tittade. Nu är hon jätte ledsen.
2021-03-14, 16:01
Medlem
Oj nu gråter Emelie
2021-03-14, 16:01
Medlem
Okej, vi som är team A+E kan bara hoppas att Adrian tydligt visar att han vill vistas i Emelies närvaro kommande dagar om han har ett intresse för henne, för dessvärre tror jag inte Emelie kommer se det här som någonting som får henne att tagga till och ta för sig - tvärtom.

Madde gör egentligen ingenting fel, visst kan man tycka det är lite pissigt beteende om hon nu har kollat och gör det för att jäklas lite med Emelie och 'tävla om en kille', men å andra sidan så har varken Adrian eller Emelie varit öppna med vad och hur och OM de ens känner något. Emelie har hintat, absolut, och det framgår rätt tydligt att hon uppenbarligen blir sotis men det är ju inte att vara öppen med vad man känner.

Om BB gillade hela grejen med triangeldrama så gjorde de ju helt rätt i att slänga in Madde, eftersom det nu kan fortgå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in