2021-03-14, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Att Tanja inte vårdar dom där finnarna eller vad det är för utslag hon har på kinden. Istället slänger hon på en massa smink och låtsas som att det inte finns under all lager av brunkräm.

Det ser väldigt äckligt ut. Att skippa smink i en två veckor och hålla området rent är väl inte hela världen?
Ja hon skulle behöva dalacin eller Duac där några veckor.Men sen de delar makeup borstar har skitiga handdukar och örngott.
2021-03-14, 10:49
Medlem
Jag har inte tittat på flera dagar har jag missat mycket?
2021-03-14, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Bara när de skulle lägga sig. Tanja valde att sova med Nardos och då var Judith genast där ch tjatade och passade på att pilla lite samtidigt.

Judith och Peddo är två creep i samma liga.

Att inte BB gör något åt Judiths sexuella ofredanden och rent av stalker-fasoner är för mig helt osannolikt. Tanja ser rädd ut och blir tystlåten så fort Judith är i närheten. Om någon ur produktionen ser detta så snälla gör någonting åt Judiths äckliga beteende.
2021-03-14, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Ja hon skulle behöva dalacin eller Duac där några veckor.Men sen de delar makeup borstar har skitiga handdukar och örngott.

https://www.fass.se/LIF/product?nplId=20120912000012

det här är vad hon behöver det slår ut exakt allt jag har inte haft problem sen jag tog den sista kapseln däremot blev jag helt jävla psykstöd som biverkning
2021-03-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hon sa att hon skiter i att hon får ärr och bölder och klämmer allt ändå. Just acne som hon har ska man INTE klämma och som du säger, ha lager på lager med smink varje dag. All smink bara förvärrar och förlänger besvären. Så synd på en så söt tjej.
knepigt tankesätt måste jag säga
2021-03-14, 10:53
Medlem
Bara jag som inte vill ha skräckvecka? Kommer ju inte gå att kolla med ljud med tanke på hur de skriker i vanliga fall.
2021-03-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Bara jag som inte vill ha skräckvecka? Kommer ju inte gå att kolla med ljud med tanke på hur de skriker i vanliga fall.
Jag personligen har aldrig gillat skräckveckan. Inte ens när gurkan var med, alla reaktioner känns så påklistrade. Dom får gärna sopa hela skräcktemat under mattan i all oändlighet.
Medlem
Rothmans avatar
Citat:

Njaee. Höjpunkterna från igår var när Katti prankade Steff med gladpack över toasitsen och Steff "peed her pääänts"

Pedram blev dumpad av Tess i poolen men han hade samtidigt stånd så han kunde inte lämna poolen.

Inte mycket mer än så..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://www.fass.se/LIF/product?nplId=20120912000012

det här är vad hon behöver det slår ut exakt allt jag har inte haft problem sen jag tog den sista kapseln däremot blev jag helt jävla psykstöd som biverkning
Så allvarlig acne har hon inte för att börja äta Isotretinoin men sluta pilla klämma och måla sig med en massa billigt skitsmink.Finns mycket annat hon skulle kunna testa innan och psykstörd låter ju inte som någon biverkning man vill ha
2021-03-14, 10:57
Medlem
Nu blev ponneranglet glad! få se hur skillad han e
2021-03-14, 11:00
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:

Tess visade brunögat
2021-03-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nu blev ponneranglet glad! få se hur skillad han e
Den kommer nog att slå "fest i hela huset" med hästlängder. Det var den som Basshunter var med och hjälpte till med va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in