2021-03-14, 15:55
Medlem
nej emelie är ledsen
Medlem
Adrian gillar det här. Han log och frågade om hon fick plats och ville ha mer av hans kudde. och sen somnade han igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Bästa scenen hade varit om Emelie kom tillbaka till rummet och lade sig mellan Adrian och Madelene och på så sätt knuffat ner Madelene på golvet.

Hahahaha! Eller att Joel kommer och lägger sig i mitten, hade på riktigt älskat honom
Medlem
Tänkte att man skulle kika in på liven en snabbis, såfort jag slår på så möts jag av Judiths fake dialekt. Nej tack
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Ja 2 st rediga hunkar och 1 eller 2 riktigt snygga tjejer. DET skulle framkalla en massa reaktioner förutsatt Therese får vara kvar,vilket jag hoppas för hon behövs för dramats skull.
Plus att jag känner igen mig i henne att bli lite dömd på förhand om man har sillisar osv och tar hand om sin kropp.
Dock ogillar jag starkt hennes skitsnack om Emelie.
Men in med 2 nya av båda könen och riktigt snygga sådana så händer det nog grejer (iaf mer än nu).

Det måste definitivt in snubbar för det är ett överskott av pilska fruntimmer därinne nu.
2021-03-14, 15:56
Medlem
kermiths avatar
Jag har tyvärr börjat ogilla Tanja.
Lugn i byxan nu. Jag gillar personen. Men att släpa in en deltagare som precis har varit med i PH och har sina följare fräscha och älskar henne är fruktansvärt oärligt mot mot andra deltagare. Säkerligen har 80% av hennes följare inte ens tittat på BB. De röstar på henne. Punkt. De byter bara plattform. Hennes agerande är som hämtat från PH. Det jag ser i framtiden är att exempelvis ge dom som har ett riktigt CMore abonnemang att räkna deras röster som 30 röster eller liknande. Vi som är BB fanatiker sedan tidigare blir bestulna på konfekten. Vi följer BB timme efter timme, ändrar ofta åsikt på grund av vad vi ser men våra röster räknas i slutändan inte för att en K-kändis råkar ha extremt många följare. Det är liknande på många andra håll. Att ens Tess skulle få fler röster än Katti eller Steph är ju rent löjeväckande för den som kikar live och har lärt känna personen på djupet.

Vill du kommentera gör det sakligt och inte typ, "men jag älskar ju den och den och du har fel".
Har jag fel att Tanja får huvuddelen av sina röster från PH följare? Varför är plötsligt Tess syster så intresserad och tigger om röster för sin syrra. Hade dom bara tagit in vanliga jävla deltagare hade vi inte ens haft den här diskussionen och bara ägnat oss åt att snacka om dom inne i huset.
Senast redigerad av kermith 2021-03-14 kl. 15:58.
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Att BB avbryter sändningen när Tanja och Judith ligger och GAPskrattar är ju bara sjukt? Vad fan sysslar dom med? Blir så trött.
Medlem
Adrian drog fram kuken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?
Nu har hon gjort varken det eller det andra, hon är inte sån tjej, varför kan inte bara få lägga sig bakom honom och skeda? Hon är ingen low class whore som Therese
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Är det bara jag som tycker det är helt onormalt beteende att som 33åring lägga sig och skeda och klia i nacken med en helt okänd person? Beter sig folk såhär? Jag är inte på något sätt pryd över huvudtaget men jag skulle aldrig lägga mig och skeda med en person jag endast sett i en dag.

Dessutom, om det nu är så att hon inte kollat något på BB som hon säger så kan hon ju inte veta vad för relationer som pågår i huset och det är då ännu värre att då lägga sig och skeda med en person som kanske har intresse för någon annan eller vad som helst.

Jag är också i åldern 30+ så jag är i samma ålder som henne men skulle aldrig bete mig så. Varför beter sig tjejerna som att dom inte kan vara självständiga? Varför måste dom puta med rumpor och bröst på ett osmakligt sätt? Tycker killar det är attraktivt när man är lättfotad?

Haha nä inte bara du. Jag är i samma ålder som Madde och sekundärskämdes något fruktansvärt
2021-03-14, 15:57
Medlem
Ridnes avatar
3 stycken i sängen... En sur Emelie, Adrian i mitten och Madelene bakom Adrian som nu lagt armen om honom. Hon tar för sig.
Madelene 1- 0 Emelie.
2021-03-14, 15:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag hoppas att detta får Emelie att öppna upp sig mer för Adrian för annars kan det vara försent snart

Jag hoppas det är försent, Emelie kan få någon bättre än Adrian. Hade han haft intresse för emelie så hade han inte gjort så som han gör.

Emelie hittar nog sin prins efter BB 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in