2021-03-14, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
https://www.jallai.se/bokserien/
Tackar, uppsakattas.

Är hans lösningar logiska eller 100% psyksjuk tänkande?

Tänkte om det är värt att se.
Citera
2021-03-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Ja skulle ha skrivit 'Arvidsjaur', så kanske varit lättare förstå vad jag menade. Han hade sagt upp bostaden, så han 'tänkte inte komma tillabaka'. Han kanske hade kommit tillbaka till Stockholm senare med en ny identitet, till en ny adress, så gör man i Sverige om någon är allvarligt förföljd. Tanken var nog fösvinna för gått som DA, men nåt gick snett.
Om han var förföljd så låter det logiskt att dom klipper han innan han åker och kan gå under jorden, kanske visste för mycket och skulle ge någon information till militären i arvidsjaur också, vem vet vem vet förmodligen inte något oss normala kommer få veta tyvärr.
Citera
2021-03-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaTant
Ja skulle ha skrivit 'Arvidsjaur', så kanske varit lättare förstå vad jag menade. Han hade sagt upp bostaden, så han 'tänkte inte komma tillabaka'. Han kanske hade kommit tillbaka till Stockholm senare med en ny identitet, till en ny adress, så gör man i Sverige om någon är allvarligt förföljd. Tanken var nog fösvinna för gått som DA, men nåt gick snett.

Har du bevis för att han sagt upp lägenheten ?
Citera
2021-03-14, 15:47
Medlem
En fråga : Har Försvaret gått ut med någon officiell minnes notis ? Han var en uppskattad soldat / chef / medarbetare och då brukar arbetsgivaren nämna något på deras sida el något .
Citera
2021-03-14, 15:48
Medlem
LatexJockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVackra
Han skrev i en gruppchatt till sina kollegor att han skulle springa 5 mil. Detta framgår i ”hitta Deniz” gruppen på facebook.
Tack!
Citera
2021-03-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myran21
Det är försvarsmakten som äger/hyr lägenheten.
Tror ingen i tråden har tillgång till de hyreskontrakt försvarsmakten har till de bostäder i Stockholm som de använder till sina anställda.
Punkt.
Senast redigerad av 666sthlm 2021-03-14 kl. 15:51. Anledning: Fel
Citera
2021-03-14, 15:52
Medlem
Felcitat

Citat:
Ursprungligen postat av LatexJocke
Varifrån kommer uppgifterna om att Deniz skulle gå eller springa 5 mil? Det var väl skickat via sms, om jag uppfattat det rätt? Har det bekräftats att dessa uppgifter stämmer?

Om man vill gå 5 mil i terräng så kan jag lättare förstå valet av att ha kängor på fötterna.
Om man däremot vill jogga dessa 5 mil, så gör man det inte med kängor på fötterna.

Citat:
En fråga : Har Försvaret gått ut med någon officiell minnes notis ? Han var en uppskattad soldat / chef / medarbetare och då brukar arbetsgivaren nämna något på deras sida el något .
Senast redigerad av Enlitenide 2021-03-14 kl. 16:42. Anledning: Xx
Citera
2021-03-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlitenide
Myran 1 Vartifrån fick du infon om att lägenheten var uppsagd? Och vart fick du infon inifrån ang bekräftat självmord ? Om du inte fått bekräftad info om detta med källa får du skriva att det är din gissning osv .

Jag har aldrig påstått det !!!! Det är Megatants påstående . Jag ifrågasatte det
Senast redigerad av Myran21 2021-03-14 kl. 16:08. Anledning: Fel
Citera
2021-03-14, 16:26
Medlem
Citat:

Det var brodern som sa detta. Han sa att Deniz har sagt upp sin bostad. Han har letat efter bostad och vill gärna bilda familj. Nu vet man ju inte vad Deniz har berättat till sin bror, kanske hittat på en hel del. Han dolde väl en hel del av sitt liv till sin familj, vad jag har förstått.
Citera
2021-03-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlitenide
Myran 1 Vartifrån fick du infon om att lägenheten var uppsagd? Och vart fick du infon inifrån ang bekräftat självmord ? Om du inte fått bekräftad info om detta med källa får du skriva att det är din gissning osv .

Du får kolla vem som skriver inlägg framöver så att du inte hoppar på fel person ok !
Citera
2021-03-14, 16:40
Medlem
Ja det blev fel person citerad , sorry

Citat:
Du får kolla vem som skriver inlägg framöver så att du inte hoppar på fel person ok !
Citera
2021-03-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ff00ff
Dinpappastjej, vet inte din ålder men du får mycket personliga frågor angående din relation och kommunikation med DA. Se till att du inte fördärvar ditt liv genom att lägga ut dig i ett forum som detta. Flashback tycks inte vara bland de bästa av ställen. Allt gött.

På vilket sätt skulle hon fördärva sitt liv genom att dela med sig av hennes erfarenhet och iakttagelser menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in