2021-03-14, 13:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är omröstningen på exonph uppdaterad då? För Therese hade lika många röster när Tanja var med. Dessutom har tydligen exonph gått ut med att Therese och Pontus är "rasister" . Stämmer det?

I omröstningen jag såg var alla fyra med, kollade inte tiden men den låg som en story så den kan inte vara hur gammal som helst. Det fanns en ny omröstning postad idag, antar att resultatet kommer så småningom.

Såg något om Tess och Pontus, men pallade inte läsa.
2021-03-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag hoppas Steph ryker imorgon.
Hur mycket jag än ogillar Tess så känner jag absolut ingenting för Steph, jag glömmer av att hon finns och hon tillför ingenting för gruppdynamiken.
Hennes enda funktion är att röka, snorgråta, klagomur åt Tess och hångeldocka till Simon. Hade inte ens kommit ihåg henne på tisdag om var borta.

Sen ska Judith och Pedram ut, gärna samtidigt.
+1
2021-03-14, 13:03
Medlem
Får faktiskt berömma produktionen idag, både skapa musik och den berömda "Knappen" på en Söndag!
Fortsätt så här, även när det är dötid och alla ligger i soffan.
2021-03-14, 13:04
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian kommer ändå inte hook up med henne jag har sett tusen gånger hur han checkar in killarnas röv, så du borde inte bli så triggered.

Jag är inte triggad. Beskriver hennes beteende och att jag ser och förstår vad hon håller på med.
2021-03-14, 13:05
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Madde är lite skum som lägger sig på Emelies plats när Emelie är i rummet.... Och hennes plats är en halv meter ifrån? Lite genomskinligt att hon vill ligga så nära Adrian som möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vilket fittigt move av Madelene. Lägger sig i Emelies säng bredvid Adrian, när Emelie är där - som tvingas lägga sig i en annan säng än sin egen.

Sjukt aggressivt och dominant revirbeteende av Madelene bara efter ett par dagar. Tror att vi kan ha en varg i fårakläder i Madelene.
Såg när hon låg PÅ Emelies sängplats och tyckte det var knasigt, så fick gå tillbaka och kolla.
Nu har hon alltså gjort sig bekväm UNDER Emelies täcke.
Tycker redan det är skevt att själv ligga med vardagskläder under täcket, men att göra det i någon annans säng... Dunderskevt!
Nästan lika illa som att ha skor i sängen.
2021-03-14, 13:06
Medlem
Nu bad Judith ändra hennes HELA text och INGEN FUCKING JÄVEL har något att säga här, KEEP THE SAME FUCKING ENERGY som ni gjorde med Nardos, JÄVLA HYPOCRITES HELA BUNTEN.
2021-03-14, 13:07
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Såg när hon låg PÅ Emelies sängplats och tyckte det var knasigt, så fick gå tillbaka och kolla.
Nu har hon alltså gjort sig bekväm UNDER Emelies täcke.
Tycker redan det är skevt att själv ligga med vardagskläder under täcket, men att göra det i någon annans säng... Dunderskevt!

Precis. Om man bortser från det primitiva dominanta revirbeteendet på sängen som hon claimat så är det också jävligt ofräscht.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag är inte triggad. Beskriver hennes beteende och att jag ser och förstår vad hon håller på med.
Men det visste vi väl alla redan när hon confessed första natten att hon skulle tänka sig bli ihop med Adrian under sanning o konka leken.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
exonph ligger väl över 180 k följare och hon skapar ju drev kring de hon inte gillar (trots att hon inte ens kollar på BB så det känns ju otroligt idiotiskt att dreva när man inte ens har bildat sig en egen uppfattning utan bara lyssnar på vad andra tycker)

Japp, Katti åker ikväll, tyvärr om man frågar mig. Jag tror hon kommer skapa samma tomrum efter sig som Luis.

Jag har inte saknat Luis alls, och jag kommer inte sakna Katti heller. Om Tess åker hade huset förlorat lite drama, om Steffi åker hade jag nog slutat kolla.
2021-03-14, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu bad Judith ändra hennes HELA text och INGEN FUCKING JÄVEL har något att säga här, KEEP THE SAME FUCKING ENERGY som ni gjorde med Nardos, JÄVLA HYPOCRITES HELA BUNTEN.

jag följer judith och nardos sål lte som möjligt så jag hade inte haft en anng om du sagt något

hoppas ponne ber dem båda dra åt helvete
2021-03-14, 13:08
Medlem
Hon fortsätter alltså och ligga på Emelies säng när hennes säng är tom!
Tycker inte alls om henne, känns som hon försöker spela ”perfekt-tjej”-rollen och på så sätt få Adrian, tror faktiskt hon har sett och vet så mycket mer än vad hon påstår speciellt om Adrian
2021-03-14, 13:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Katti säger att hon kan se något mellan Adrian och Madde.
Undrar vad Emelie tänkte då. hehe
Ställ dig den frågan själva?Du gillar en person väldigt mycket och får höra det..Klart det måste kännas om man har känslor

Madde kanske är en riktig Bitch ingen vet ännu..Brukar visa sig efter ett tag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in