2021-03-14, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Judith
Jag är tjejen i huset med ADHD
Inte på papper för ja hitta på dee
Om du suuuper nuuu och du saaaknar kuuuk
Så kommer jag att tafsa på dig tillslut.

Therese
Jag är rakryggad och siktar på A MILLI
Ärlig men inte om det handlar om Emelie
Om du frågar meeej så ger jag lögn till deeej
Och att visa arslet för immunitet är min greeej
Så passande text! Skicka den till BB så kanske de byter ut den i Pontus/Tanjas låt.

Katti går verkligen in för det här. Kul ändå att BB hittar på lite saker så vi slipper se på när de leker peklekar och håller på.
2021-03-14, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Judith: Man ser på folks ögon när det räcker. Men själv springer hon efter folk och drar ner kjolar, drar av strumpor och stoppar hela foten i munnen samt tvånghånglar med alla trots att folk skriker nej.
Detta mina vänner, detta kallas för dubbelmoralens mamma.
Hon är vidrig! Så jävla falsk och nu ska det plötsligen passa med att ha principer men att hon själv utsätter andra för det ens och det andra är helt ok.
2021-03-14, 12:03
Medlem
Men hur fan ser det ut där?! Skitigt golv och fläckar överallt! De må ju ha en gemensam storstädning eller något??
2021-03-14, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Vad håller judith på med?
Jag är lesbisk och jag kommer inte ändra på mig. Då kommer nån behöva döda mig!
Meningen efter: jag vet att det var jag som startade det här... Så det behöver inte blir en stor grej.
Tess hela tiden aa det här hade ju aödrig hönt om du hade varit straight.
Wtf.
Båda två är ju helt sinnesförvirrade. De Bleninge vara inne i ett bbhus utan bör söka vård för sina psykiska problem.
2021-03-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yesmam
Men hur fan ser det ut där?! Skitigt golv och fläckar överallt! De må ju ha en gemensam storstädning eller något??

Står städning på dagens schema så hoppas det blir jävligt rent.
2021-03-14, 12:06
Medlem
Varför måste Narcos skriva om sin text? Dög inte den första åt henne?
2021-03-14, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Har aldrig sett det och kräks bara jag tänker på det.. men ändå finns de typ en tanke som säger...”shiiit ska jag.....”

Sjukt de där. Typ som att älska livet men att vara på en bro o typ känna ett sug att ”testa” att gå över kanten. .. Eller att vara på ett fartyg och fascineras över havets mörker.. (hahaha låter som en fullblodad EMO här märker jag).

Men nej, inte kollat Pimple Popper 🤮.

Det kallas "call of the void" rent psykologiskt och förklarar en hel del om känslor som att hoppa från höga ställen eller köra in i en bil på motsatt sida av vägen. Inget emo alls, utan det har alla känt någon gång. Kolla på henne, det är grejor det. Eller bara sök på popping på youtube.
2021-03-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Har aldrig sett det och kräks bara jag tänker på det.. men ändå finns de typ en tanke som säger...”shiiit ska jag.....”

Sjukt de där. Typ som att älska livet men att vara på en bro o typ känna ett sug att ”testa” att gå över kanten. .. Eller att vara på ett fartyg och fascineras över havets mörker.. (hahaha låter som en fullblodad EMO här märker jag).

Men nej, inte kollat Pimple Popper 🤮.

Haha, I FEEL YOU. Inte något som helst sug att kolla på Pimple Popper tho, så jävla vidrigt och sjukt beteende lol. Däremot det där med tankar om att "utmana ödet", när man typ går på en bro och tanken "jag kan i detta nu bara ställa mig här på räcket och ramlar jag så är jag död" slår till. Samma typ av existentiell kris som slår till vid tanken på rymden eller just som du skrev, havets djup och mörker. #deep

Men back on topic! Tror ni att Tanja medvetet popped them pimples, för hon vet att det finns sjuka människor där ute som gillar det..? Inte helt orimligt ändå?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Står städning på dagens schema så hoppas det blir jävligt rent.
Ah, sorry. Hade inte kollat schemat
Medlem
xrlpyts avatar
Det här kommer sluta med att alla vill skriva om sin snutt..
2021-03-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför måste Narcos skriva om sin text? Dög inte den första åt henne?

tror inte hon hade prinsessa med
2021-03-14, 12:10
Medlem
Jag hoppas Steph ryker imorgon.
Hur mycket jag än ogillar Tess så känner jag absolut ingenting för Steph, jag glömmer av att hon finns och hon tillför ingenting för gruppdynamiken.
Hennes enda funktion är att röka, snorgråta, klagomur åt Tess och hångeldocka till Simon. Hade inte ens kommit ihåg henne på tisdag om var borta.

Sen ska Judith och Pedram ut, gärna samtidigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in