BB: EMELIE, GÅ TILL SLUSSEN!
Judith: Vad händer i slussen? Ska hon gå själv?
Nardos: Ja, det är klart det är ju Emelies namn. Är du kär i Emelie?
Judith: Nää
Ush Judith går runt och hotar Adrian och skriker ”jag ska fucka upp dig” hon är SKITSUR för att AD konfronterade honom i bikten igår och sa att det märktes att hon har känslor för Tanja. Spyr på henne🤮
Ponne är väldigt musikalisk och härligt kreativ tycker jag. Fattar inte vad det är folk hatar med honom 🤔
Visst är han det kanske, men det blir en storfördel för han. Han får mer TV-tid än andra troligtvis, och sedan klipper man bort hans pajjas fasoner där han beter sig som en apa och gör till sig bara.
Nä hon satt ute och bölade en timme på utegården och satt och sa om och om igen till Tess o Juddan att det inte var pga pranket hon var ledsen utan för att ingen frågade hur hon mådde
Det är någonting som inte står rätt till i Steffs hjärna. Aldrig varit med om en människa som lipar mer än henne. Och nej, inga fler förklaringar som DeT äR HorMoNeeR som en ursäkt för att inte kunna bete sig. Verkar som en grav kombination av osäkerhet, bekräftelsebehov och ren mental instabilitet.
Ponne är väldigt musikalisk och härligt kreativ tycker jag. Fattar inte vad det är folk hatar med honom 🤔
att han är så in i helvete fejk, hetsar folk att skada sig själva alternativt göra bort sig. Riktigt hyenig och ego i sitt beteende, spelar över som bara den, letar efter kamerorna för att säkerställa så att han syns innan han säger och gör något "galet", försöker vara en sami-kopia men misslyckas fatalt, behöver jag fortsätta?