Citat:
Ursprungligen postat av
Saassy
Någon som vet vad för djup/flörtig konversation Steph och Adrian hade under kvällen folk skriver om?
Steff var superfull i den grad att hon hade svårt att förstå andra när de pratade med henne.
Steff står köket och AD går fram till henne. Hör inte allt de säger men sammanfattningsvis så frågar AD om vad steff har för killsmak och vad hon har haft för tidigare relationer. Om alla hennes ex har behandlat henne illa eller om någon faktiskt varit bra mot henne. Och sen säger han att hon är jättesnäll och nästan för snäll för sitt eget bästa (min egen input: hahaha kommer från fel käft) och ger henne en massa komplimanger och säger att hon förtjänar bättre. Förtjänar en bra kille som bryr dig om henne. och han kramar henne flera gånger under konversationens gång. Sen övertalar han henne om att dricka ett glas vatten för att hon är verkligen AS PACKAD.
Jag tolkade det först som flört men efter vad AD samma kväll hade sagt till Nardos i bikten och nu i morse gjorde så tror jag att han bara ser steff som en kompis och försökte vara den gentleman han är och hjälpa en ledsen, dyngpackad tjej med dåligt självförtroende. + i hans info står det att han ör blyg med tjejer han är intresserad av och den händelsen var inte blyg