2021-03-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Ju mer hon dissar Pedram, desto mer minskar mitt hat

Therese lär förmodligen vara kvar efter måndag och nästa måndag efter kanske Pedram kan röstas ut, hade nog varit balsam för själen i huset om han försvinner.
2021-03-14, 10:12
Bannlyst
Therese behövs i huset, rösta kvar henne 👍
2021-03-14, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Produktionen kommer att få uppleva hus i helvete. Therese talade om för Steph igår efter frågorna att Therese vinklas felaktigt i programmet. Hon pratar inte illa bakom Emelies rygg och hon ogillar henne absolut inte serru!

Kul att hon höll den hemliga frågan hemlig från alla förutom Steph om det inte finns någon substans i frågan.

Haha, det där med att hon misstänker att hon vinklas fel var så fruktansvärt roligt.

Och HALLELUJAH så bra uttryckt angående hemliga frågan. Precis så!
2021-03-14, 10:15
Medlem
Deras fyllor måste vara oerhört placebo va? Jag tycker inte att dom dricker mycket alls.

Hade varit riktigt kul om produktionen bjöd på en tidig runda säg kl 18:00 ca 3 öl per skalle max 4, och så ger dom alkoholfri vin med bytta etiketter så att det står alkohol på det och alkoholfri öl/cider i glas med bytta etiketter så att det står alkohol i det. Vore kul att se hur det urartar.

Kanske skippa ölen den blir uppenbar utan alkohol. Vet att det finns alkoholfri vodka som smakar sprit som gör att beställa någonstans. En flaska sån också med en absolut vodka etikett på.

Undra vilka som hade krälat runt på golvet trots att drycken är alkoholfri, någon eller några där inne skulle gjort det.
2021-03-14, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Sova, vila, äta, sova. "Asså, typ så här", "förståru?"

Ja, ungefär som ett äldreboende. Nä jag står fast vid som jag alltid sagt. Skicka upp dom kl 07 varje morgon, och sätt veckofinalerna på Söndagar!
2021-03-14, 10:21
Medlem
Enligt Judith utför de ju ett hjältedåd och är legender som klarar BB. Få andra hade gjort/klarat det.
2021-03-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Inga konstigheter här heller. Rösten är kvar, både i TV4-play och C-more.

Så märkligt att en del påstår att röstningen har nollställts, vill minnas att någon har skrivit det tidigare också. Aldrig hänt mig. Av ren nyfikenhet: hur många här har det hänt för?
Hänt mig båda de senaste röstningarna.
2021-03-14, 10:24
Medlem
det händer idag 14/3

FÖRMIDDAG
- Pontus får i uppdrag att skriva och spela in Big Brother låt, han får ta med sig vem/vilka han vill.

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Rosa knappen
- Konsekevens av Rosa knappen
2021-03-14, 10:25
Medlem
Att Pedram svarar "MEN DU GLODDE JU PÅ DEN SÅ MYCKET" när Judith frågar varför han bad henne känna på hans erigerade penis säger väl ganska mycket, va?

The moral of the story: glor du tillräckligt mycket, har du rätt att känna. Det förklarar ju hans psykosblängande än mer.
2021-03-14, 10:26
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det händer idag 14/3

FÖRMIDDAG
- Pontus får i uppdrag att skriva och spela in Big Brother låt, han får ta med sig vem/vilka han vill.

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Rosa knappen
- Konsekevens av Rosa knappen

Underbart. Jag föreslog det här för nån vecka sen. Hoppas han tar med sig Simon och Tanja. Simon för att han också håller på med musik samt Tanja som gjorde ett bra jobb med Pontus i deras låt som de framträdde med.
2021-03-14, 10:27
Medlem
isbiten123s avatar
Hur åkte den där ex-paradisehotel ut, han som trodde han var 20 fortfarande? nyfiken, han lämnade självmant va?
2021-03-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isbiten123
Hur åkte den där ex-paradisehotel ut, han som trodde han var 20 fortfarande? nyfiken, han lämnade självmant va?
Hela Sverige ville få ut Pedram så alla röstade kvar Kattis och glömde av att Jesper ens existerade. Därför åkte han ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in