2021-03-13, 21:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr
Har de samma föräldrar Hanna-Sofie ?
syskon-rivalitet är vanligt men jag tror de gillar Hanna bäst.. för hon är sjukast och behöver mest omvårdnad. Jag tror hon lever i en drömvärld och just därför kallas hon drömkvinnan.
Det där med stalking .. det stämmer väldigt bra på Hanna tror jag i alla fall.

Kanske vore dumt att försöka förstå henne.. kanske får en kompis till livet skiljer mig åt
Ja, jag håller med.
Hon är ju besatt av LW, långt efter hennes död enl JS. Det hon projicerar på henne om psykiskt sjuk har hon själv i bagaget och hon allierar sig med JG i VM i skitsnack. Att flytta 60 m fr den hon skriver är så förfärligt trakasserande säger mer om henne.
Skiljer sig och är fortsatt fixerad?
Startar cachekrig och loggar om som en skitunge efter LWs död.
Citera
2021-03-13, 21:56
Medlem
Citat:
Har de samma föräldrar Hanna-Sofie ?
syskon-rivalitet är vanligt men jag tror de gillar Hanna bäst.. för hon är sjukast och behöver mest omvårdnad. Jag tror hon lever i en drömvärld och just därför kallas hon drömkvinnan.
Det där med stalking .. det stämmer väldigt bra på Hanna tror jag i alla fall.

Kanske vore dumt att försöka förstå henne.. kanske får en kompis till livet skiljer mig åt
HD heter Hann*-Sofi*
Tror att det är dysfunktionella familjer, Axelsson och Davidsson
Citera
2021-03-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
HD heter Hann*-Sofi*
Tror att det är dysfunktionella familjer, Axelsson och Davidsson
Inga fel på Pillan
Citera
2021-03-13, 22:05
Medlem
Citat:
Inga fel på Pillan
Undantaget som bekräftar regeln?
Citera
2021-03-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag måste bara slänga i en önskan om P Springare gör en comeback och förmår SD att berätta sanningen.
Kan bara instämma med dig! Behövs en kreativ person som genomskådar aset och platsar honom. Han bad ju t.o.m. om ursäkt i något förhör till Springare.
Citera
2021-03-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Kan bara instämma med dig! Behövs en kreativ person som genomskådar aset och platsar honom. Han bad ju t.o.m. om ursäkt i något förhör till Springare.

Håller med. Man kan tycka vad man vill om P. Springare i övrigt, men gällande att förhöra en sån som SD var han mycket bra.

(Sen gillar jag inte att åklagaren låter som en terapeut).
Citera
2021-03-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, jag håller med.
Hon är ju besatt av LW, långt efter hennes död enl JS. Det hon projicerar på henne om psykiskt sjuk har hon själv i bagaget och hon allierar sig med JG i VM i skitsnack. Att flytta 60 m fr den hon skriver är så förfärligt trakasserande säger mer om henne.
Skiljer sig och är fortsatt fixerad?
Startar cachekrig och loggar om som en skitunge efter LWs död.

Målsägarbiträdet E.Z borde ges flera chanser att klämma ur HD lite vettiga svar. Ifrågasätta den näst intill totala minnesförlusten. Hon hade passat bra som åklagare i målet.
Senast redigerad av zilvereko 2021-03-13 kl. 22:31.
Citera
2021-03-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Håller med. Man kan tycka vad man vill om P. Springare i övrigt, men gällande att förhöra en sån som SD var han mycket bra.

(Sen gillar jag inte att åklagaren låter som en terapeut).
Ja rätt man för en sån som SD, helt klart.
Har precis avklarat rättegången mot Jodi Arias som dödade sitt ex. Advokaten Juan Martinez är så briljant! Hade han verkat i fallet så...😁
Håller med om åklagaren, krävs nog en speciell åklagare till en som SD som inte går i fällan.
Citera
2021-03-13, 22:31
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Sköra slemhinnor skulle kunna ge blödningar, men Lenas blödningar handlade inte om den senaste tiden bara om jag förstod det. Och vi har ju sett att hon berättar om någon blödning hon hade när hon var i menopausen när de hade haft sex. Den var över.
Precis, SD berättade att han tidigt i relationen upptäckt blod i kalsongerna. LW var då 38-39 år. Att HD hänger på och underblåser den här lögnen är bara för skamligt.
Inget har framkommit i FUP tror jag att LW redan skulle ha gått in i menopaus. Däremot hade hon insatt hormonspiral, vilket påverkar blödningsmönstret så att blödningen avtar med tiden, blir mera oregelbunden eller försvinner helt.
Citera
2021-03-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal

Har vi tur sitter PS bland nämndemännen i HR ...
Citera
2021-03-13, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Precis, SD berättade att han tidigt i relationen upptäckt blod i kalsongerna. LW var då 38-39 år. Att HD hänger på och underblåser den här lögnen är bara för skamligt.
Inget har framkommit i FUP tror jag att LW redan skulle ha gått in i menopaus. Däremot hade hon insatt hormonspiral, vilket påverkar blödningsmönstret så att blödningen avtar med tiden, blir mera oregelbunden eller försvinner helt.

Hoppas att HR inte också kör med fulspåret blodsex.. Det är närmast patetiskt att SDs blodlögner ska ta sånt fokus. Lenas barnmorska har redan berättat att det är bullshit. Fast hon uttryckte det mer pedagogiskt än vad jag gör..
Citera
2021-03-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har vi tur sitter PS bland nämndemännen i HR ...
Jag korsar mina fingrar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in