2021-03-13, 12:21
Medlem
Nardos har försörjt sig och har varit ekonomiskt oberoende sen hon var 16 och flyttade ut när hon var 17 och har nu bott själv i en 2:a som hon ÄGER i snart 4 år nu, hon har inte haft kontakt med morsan på flera år och hennes far har gått bort för länge sen så hon har fått klara sig alldeles själv så kom inte med såna äckliga påståenden om ni inte vet till hennes bakgrund. Sluta klanka ner på henne
2021-03-13, 12:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Så du menar på fullaste allvar nu, att en tjej som har blivit sexuellt ofredad (om hon nu skulle anse det) det är ju hennes val om det kändes rätt eller fel. Det finns säkert en hel del människor som skulle kunna bete sig så efter en sådan händelse, att dom skrattar bort det exempelvis. Men nu vet vi ju inte om det är fallet. Vet vi ens om hon är medveten om det? Nej!!! Man måste kunna se från alla olika perspektiv, speciellt när det gäller människors rättigheter. Tycker hon att det var fine, så är det hennes val. Men det vet vi ju inte 100 procentigt. Och om det inte är okej för henne efter att BB visat henne klippet eller pratat med henne och hon anser att det är sexuellt ofredande så ska han ut direkt.

Nu är det säkert inte så, och jag är inte någon psykolog, men människor hanterar rädslor och känslor på väldigt olika sätt, det skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är helt knäckt och bara låtsas vara glad, vem vet? I slutändan så tycker inte jag att du ska dra shame kortet och nervärdera andra människors perspektiv på saker och ting när dom bara försöker skydda en tjej som möjligtvis kan ha blivit sexuellt ofredad. Är det något du står för eller?

Fuggler. Ha i åtanke att du svarar en annan babbe som är skolad i att utnyttja unga kvinnor.
Främmande tycker att det hela är fullt accepterat. Hade hon varit arabhona hade det låtit annorlunda.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ursäkta men FUCK OFF. Nardos har försörjt sig och har varit ekonomiskt oberoende sen hon var 16 och flyttade ut när hon var 17 och har nu bott själv i en 2:a som hon ÄGER i snart 4 år nu, hon har inte haft kontakt med morsan på flera år och hennes pappa är död så hon har fått klara sig alldeles själv så kom inte med såna äckliga påståenden om du inte vet till hennes bakgrund.
Hur försörjer hon sig? Inte hört henne nämna sitt arbete en endaste gång, SÄPO, FBI, CIA, NASA eller något annat jättehemligt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Judith blev arg på att Pedram skedade Tess. Hon frågade bla varför han ligger vid Tess då han egentligen vill ligga vid Tanja. Tess kände sig utnyttjad och Pedram och Tess bråkade. Vet inte om de pratat idag men de löste det inte i går innan de somnade.

ja dem har pratat om det i gymmet det var därför jag undrade om judith hade satt ner foten mot peddot
Medlem
Nardos är ändå rolig ibland 🤣🤣
2021-03-13, 12:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Kommer också rösta så, alldeles för tidigt för Stephi att ryka, dom andra två kvittar väl egentligen.
Jag roas av tanken att röktanten vinner över snygga unga brudar 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon sa ju här om dagen att hon pratat med hennes mamma innan hon gick in i huset?
Hon har inte pratat med morsan på 3 år av privata skäl men nu är de on good terms again.
Medlem
Hoppas det börjar hagla eller att det blir snöstorm nu
2021-03-13, 12:24
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
https://cdn.discordapp.com/attachments/786911202579185685/820118563276587038/Screenshot_20210313-031710.jpg

den här blicken säger allt
Fy fan, lägg till erigerad minipenis i kalsongen
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Alltså alla som säger rösta på katti för att få ut Tess tänk om, Steffi kommer åka då, så rädda steffi på måndag
Jag kommer också rösta Steffi, Tessan får nog röster från sin systers fans och från Tanjas fans. Får hoppas att det räcker för att bräcka alla knäppgökar som av någon outgrundlig anledning vill att Kattis BB-resa ska fortsätta..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hur försörjer hon sig? Inte hört henne nämna sitt arbete en endaste gång, SÄPO, FBI, CIA, NASA eller något annat jättehemligt?
Inom butik, försäljning, media och som barista, hon har haft många jobb.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos har försörjt sig och har varit ekonomiskt oberoende sen hon var 16 och flyttade ut när hon var 17 och har nu bott själv i en 2:a som hon ÄGER i snart 4 år nu, hon har inte haft kontakt med morsan på flera år och hennes far har gått bort för länge sen så hon har fått klara sig alldeles själv så kom inte med såna äckliga påståenden om ni inte vet till hennes bakgrund. Sluta klanka ner på henne
Helt ärligt, jag bryg mig inte Det finns fler som haft det jobbigt, men om personligheten är som en 5 åring kommer man inte långt ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in