Citat:
Ursprungligen postat av
Mikase
Vad händer? Varför snackar folk drama kring Pedram och Tess?
Det sista jag såg när de la sig för sista gången var att Tess hade vunnit. Pedram såg ut som en jävla tönt och tess var asnöjd för att han bönade och bad. Hon hade ju siktet på det redan kl 21.00. (eller egentligen när hon visste att hon skulle hänga löst)
Är rapesnacket der nya narrativet för att stackars Tess ska få stanna kvar? Suck!
Hela DU och din fråga är ett narrativ ovärt att ens kommentera eller svara.
Även att man ”hatar” vissa, så har vi en del människor här IQ att skilja känslor från handlingar.
Jag tycker i princip allt Tess gör är kapris, men ser en MYCKET osäker och svag liten flicka där inne som har så lite självkärlek och självrespekt att hon måste använda sitt yttre för att få nån slags falsk bekräftelse ( absolut INGEN ursäkt - bara analys från min sida). Så alltså ÄVEN om jag mår dåligt av att se Tess, så kan jag skilja på mina känslor och fakta.
Det Pedram gjorde igår är något som sker VARJE dag här i Sverige - men att se det live i tv och att detta inte blir bestraffat - är enligt mig rent av skrämmande (efter all METOO, Lambertz, P. Roberto, Timell, lagförändringar osv osv).
Sorry för rörigt inlägg.
//Kapriskornet