2021-03-13, 12:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hej! Jag heter Pontus och är så innovativ med mina galenskaper. Jag föreslår att folk sväljer en sked kanel på "sanning eller konsekvens" och jag har en Justin Bieber-tröja. Om jag är med och kommenterar exakt allt som händer och har fyndiga kommentarer till exakt allt kommer folk märka mig. Joakim Lundell kommer inkludera mig, jag kommer att få göra Judiths intro på Youtube (trots att hon avböjde, då hon redan har ett), Tanja kommer att intervjua mig och Madelene kommer styla mig före varje TV-program jag ska delta i.
Medlem
Lunatics avatar
Fan vad jag njuter. hehehehe
Nyligen vaknat och bränner av en strut.
Nardos Jobba nu. Glöm inte skiten i utedasset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Okej! Verkligen ett stort steg för Taylor
Någon skrev något om Ana Diaz längre upp, var det hans celebcrush?

Det var jag! Hehe. Kom in mitt i men tror de pratade om någon som Adrian tyckte Madde var lik, men han kom inte på vem, nämnde Så mycket bättre och en av hennes låtar så jag utgick från att det var hon. De är lite lika!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Rapesnacket är sjukt överdrivet! Han ville skeda men hon ville inte då hon var sur pga ett tjaffsa de inte löst helt. Pedram la armen över Tess, hon tog bort den, 2 gånger. Sen försökte han närma sig till och från under natten, dock när hon var vaken/rörde sig/hosta. Genom att komma närmare eller läggs armen om henne. Var inget taffs som vissa vill påstå. Hur känsliga är folk?
Såg du hur han stirrade på henne under natten?
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Så du menar på fullaste allvar nu, att en tjej som har blivit sexuellt ofredad (om hon nu skulle anse det) det är ju hennes val om det kändes rätt eller fel. Det finns säkert en hel del människor som skulle kunna bete sig så efter en sådan händelse, att dom skrattar bort det exempelvis. Men nu vet vi ju inte om det är fallet. Vet vi ens om hon är medveten om det? Nej!!! Man måste kunna se från alla olika perspektiv, speciellt när det gäller människors rättigheter. Tycker hon att det var fine, så är det hennes val. Men det vet vi ju inte 100 procentigt. Och om det inte är okej för henne efter att BB visat henne klippet eller pratat med henne och hon anser att det är sexuellt ofredande så ska han ut direkt.

Nu är det säkert inte så, och jag är inte någon psykolog, men människor hanterar rädslor och känslor på väldigt olika sätt, det skulle ju kunna vara så att hon faktiskt är helt knäckt och bara låtsas vara glad, vem vet? I slutändan så tycker inte jag att du ska dra shame kortet och nervärdera andra människors perspektiv på saker och ting när dom bara försöker skydda en tjej som möjligtvis kan ha blivit sexuellt ofredad. Är det något du står för eller?

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Alltså alla som säger rösta på katti för att få ut Tess tänk om, Steffi kommer åka då, så rädda steffi på måndag

Kommer också rösta så, alldeles för tidigt för Stephi att ryka, dom andra två kvittar väl egentligen.
2021-03-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ursäkta men FUCK OFF. Nardos har försörjt sig och har varit ekonomiskt oberoende sen hon var 16 och flyttade ut när hon var 17 och har nu bott själv i en 2:a som hon ÄGER i snart 4 år nu, hon har inte haft kontakt med morsan på flera år så hon har fått klara sig alldeles själv så kom inte med såna äckliga påståenden om du inte vet till hennes bakgrund.

Hon sa ju här om dagen att hon pratat med hennes mamma innan hon gick in i huset?
2021-03-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bara jag som tycker att pedroz är lite tillbakadragen och inte lika på tess som normalt? vet han vad han eventuellt har gjort eller gav judith honom en ordentlig skrapa i gymmet

Judith blev arg på att Pedram skedade Tess. Hon frågade bla varför han ligger vid Tess då han egentligen vill ligga vid Tanja. Tess kände sig utnyttjad och Pedram och Tess bråkade. Vet inte om de pratat idag men de löste det inte i går innan de somnade.
2021-03-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Du får tänka på att Eritrea aldrig har fått ta ansvar för något i hela sitt liv. Hon är så jävla bortskämd att man blir mörkrädd. Ber en vuxen detta barnet att göra något så lägger hon sig ner och lipar som när Katti sa åt henna att knipa käft när hon skulle läsa upp brev och blev avbruten gång på gång av henne. Det är helt ofattbart hur denna människa har levt såhär långt i livet och ännu är vid liv.
Det är faktiskt helt sinnessjukt. Hur har hon klarat sig i livet? Eller har hon skrikit rasist så fort någon sagt till henne i skolan? Hon har ju hävdat att hon jobbat massor, tror att det var på Waynes Coffehouse eller vad fan det heter.

Mycket märkligt att om man är allergisk mot hö väljer att lägga sig i just hö.
Medlem
icons avatar
Intressant att de enda som nämner våldtäkt härinne senaste timmarna osv är de som försvarar Pedram och tror sig ha röntgensyn och därför veta exakt vad som hände. Varför dra upp det igen om man inte tror att det hänt något. Tankeläsare verkar man också tro sig vara. Blir jättemärkligt om inte BB talar med P och T och sedan uttalar sig att inget har hänt. Nu blir det spekulationer och över/underdrifter åt alla håll fast ingen av oss egentligen vet. BB zoomade in P och T i över en timme på DC inatt. Klart folk ser saker då.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx

Att diskutera med Slimsussie är inte värt din tid - tro mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx

https://cdn.discordapp.com/attachments/786911202579185685/820118563276587038/Screenshot_20210313-031710.jpg

den här blicken säger allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in