2021-03-13, 12:11
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Sa hon precis, "Jag är allergisk mot maskar." !?
Hon är en förolämpning mot landets alla allergiker.
Aftonbladet: Astma och allergiförbundet rasar mot deltagare i Big Brother.
2021-03-13, 12:12
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Aftonbladet: Astma och allergiförbundet rasar mot deltagare i Big Brother.
2021-03-13, 12:12
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahaha!
Har tittarna fått rösta fram Joel och Nardos eller hur kommer det sig att just dem blev piga och dräng? 🤣

Adrian valde dem
2021-03-13, 12:13
Medlem
Citat:

Var är Astma- och allergiförbundet? 😤😤
2021-03-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är så humoristiskt. Katti frågar om hon har medicin mot det. 😂😂😂

Vad är det för fel på henne? Sätt fast och gör bara uppgifterna? Det är ju inte så att de har något annat för sig. Tycker faktiskt synd om Joel som ska behöva utföra uppdraget tillsammans men en människa som är fullständigt omöjlig på alla sätt.

Du får tänka på att Eritrea aldrig har fått ta ansvar för något i hela sitt liv. Hon är så jävla bortskämd att man blir mörkrädd. Ber en vuxen detta barnet att göra något så lägger hon sig ner och lipar som när Katti sa åt henna att knipa käft när hon skulle läsa upp brev och blev avbruten gång på gång av henne. Det är helt ofattbart hur denna människa har levt såhär långt i livet och ännu är vid liv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Vad händer? Varför snackar folk drama kring Pedram och Tess?

Det sista jag såg när de la sig för sista gången var att Tess hade vunnit. Pedram såg ut som en jävla tönt och tess var asnöjd för att han bönade och bad. Hon hade ju siktet på det redan kl 21.00. (eller egentligen när hon visste att hon skulle hänga löst)

Är rapesnacket der nya narrativet för att stackars Tess ska få stanna kvar? Suck!

Rapesnacket är sjukt överdrivet! Han ville skeda men hon ville inte då hon var sur pga ett tjaffsa de inte löst helt. Pedram la armen över Tess, hon tog bort den, 2 gånger. Sen försökte han närma sig till och från under natten, dock när hon var vaken/rörde sig/hosta. Genom att komma närmare eller läggs armen om henne. Var inget taffs som vissa vill påstå. Hur känsliga är folk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Minns tyvärr inte exakt men det var inget dramatiskt utan mer om sitt vardagsliv, jobb, huruvida han trivs på jobbet och allmänt om sin vardag och att han vill ha familj och barn osv. Det är ett litet steg för oss andra men ett stort steg för ÄnglaAnsiktet.

Antar att det var Madde som hade den sociala kompetensen som resulterade i detta lilla framsteg..?
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Minns tyvärr inte exakt men det var inget dramatiskt utan mer om sitt vardagsliv, jobb, huruvida han trivs på jobbet och allmänt om sin vardag och att han vill ha familj och barn osv. Det är ett litet steg för oss andra men ett stort steg för ÄnglaAnsiktet.
Han pratade i typ 1 min innan de övergick i kläd och serieprat.
Han berättade ingenting personligt av värde. Att han jobbar med att sälja larm och trivs med det har han berättat tidigare.
2021-03-13, 12:15
Medlem
Nardos drar sopsäckar och får ont i tuttarna. Blir bara bättre och bättre detta
Medlem
bara jag som tycker att pedroz är lite tillbakadragen och inte lika på tess som normalt? vet han vad han eventuellt har gjort eller gav judith honom en ordentlig skrapa i gymmet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Adrian valde dem

Hahaha! Ojdå! 🤣
2021-03-13, 12:16
Medlem
Ochså kan hon inte lyfta sopsäckarna!! Knappt släpa dom!! Vad fan duger människan till? Vad jobbar hon med? Hoppas det går hål på säckarna!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in