2021-03-13, 04:05
Medlem
Mouchinos avatar
Steph kanske känner att det är nåt skumt som händer
Medlem
Blaisens avatar
Någon som minns fefferoni-skandalen? Det här övertrumfar den många gånger om.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Correctamundo!
Hon har bäddat sängen, och så får hon även ligga.
Hoppades att hon hade förstått hur han fungerar, men att få uppmärksamhet är tydligen viktigare än hennes välmående. Har produktionen inte någon psykolog som kan trycka på nödstoppet?

Jag tycker faktiskt också det. Pedram uppvisar psychovibbar nu.. Hon har teasat honom så hans psykoshjärna börjat spinna utom kontroll och han kan snart inte behärska sig. Det är inte normalt att bete sig som han gör. Ligga och tjata "Snälla krama mig!" "Förlåt mig!" "Är du fortfarande arg?" Ligga och stirra på henne.. Såg nyss att han lade armen om henne NÄR HON SOV. Låg säkert så i tio minuter innan han vände sig om. Då hade hon alltså redan kastat undan hans arm två gånger minst innan. De behöver fan parterapi. Eller att någon av dem lämnar.
2021-03-13, 04:06
Medlem
Inget allvarligt, pedram sköter sig snyggt 🤦‍♂️
2021-03-13, 04:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Galet. Tydligen helt ok att lägga armen om någon som sover och fortsätta göra närmanden trots 4 stycken nej i vaket tillstånd. Har produktionen somnat? Alltså allvarligt talat nu.
Jo. Jag fattar verkligen ingenting just nu. Var går gränsen enligt dom själva? Vilka regler gäller. Vi har ju lagar i det här landet man bör och måste följa. BB får inte vara undantag.
2021-03-13, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vi borde göra gemensam sak och maila eller något!

Do it!
Jag skickade meddelande på IG men tror inte de läser det

HAHA älskar Steph! 🤣🤣🤣
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Håller med!! Pedram måste ryka.

Citat:

Instagramtanterna och bbpolizai kommer göra jobbet åt oss imorgon.

Så åker ingen ut på måndag.
Medlem
de va då fan vad det snarkas högt
2021-03-13, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men gud, nu har Pedram snugglat in sig ÄNNU närmare Tess, han har typ näsan i hennes nacke. Det är får tjejhögkvarteret diskutera i morgon och utfärda ett dekret. Vad är det som gäller?

Jag tänker att det objektivt "rätta" för Pedram hade varit att (för längesen) vända ryggen till och dra sig bort från Tess, ge henne space, kanske byta säng eller t o m rum. Hade det gett honom poäng? Kanske, kanske inte.

Men, det här är inte första (och antagligen inte sista) jag hamnar i en sån här female mindloop of insanity, och DÅÅÅ tänker jag att det kanske är så här:

OM Pedram vänder ryggen till Tess så ger han upp, det betyder att han inte EGENTLIGEN är intresserad av Tess, eller det är åtminstone så Tess kommer tolka det. Han MÅSTE åla sig intill Tess, bryta mot alla hennes signaler om att hon inte vill ha honom nära sig, för att ha en chans att komma nära henne.

Oj, nu vaknade visst Steffi till så hann inte slutföra mitt resonemang.
Pedram bryr sig inte ett skit om Therese känslor, eller är rädd att han inte ska ha en chans på henne, även om han är kär i henne. Han vill ha makt och kontroll. Att vända ryggen till är precis som när katter viker bort blicken - han erkänner sig underlägsen och besegrad.

Att han fortsätter pocka på hennes uppmärksamhet, trots att hon avfärdat hans försök till närmanden OCH dessutom sagt att hon sover osv, är BARA för att han ska fortsätta vara on top of her mind. Precis som när han följde efter henne in på toaletten. Precis som det där exet som hör av sig så fort man börjar glömma bort honom. Kontroll kontroll kontroll. Hon ska veta att han finns, att han är där.
Medlem
Citat:
Skrev dm till bb på insta. Finns det annat sätt?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Instagramtanterna och bbpolizai kommer göra jobbet åt oss imorgon.

Så åker ingen ut på måndag.

Förutsatt att de lyfter ut Pedram men det kommer inte ske tyvärr.
2021-03-13, 04:09
Medlem
Contragulationss avatar
Varför var Steph extremt gullig när hon skrek "Påånnä" hoppas hon gått ur sin dipp nu och kan återgå till den sjungande brevbäraren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in