2021-03-05, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Otroligt hur folk har tid att se honom överallt. Jag ser honom absolut ingenstans! Jobba så slipper ni! Nyss bryggde jag eftermiddagskaffet. Jag hann se tre minuter av slutet av Talang. Nu borde jag städa.

Det är ju inte så att jag stalkar Özz och kollar på allt han är med i, men ibland sitter man zappar med fjärren. Och se på fan, där dyker han upp igen.
Citera
2021-03-05, 22:46
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Det är ju inte så att jag stalkar Özz och kollar på allt han är med i, men ibland sitter man zappar med fjärren. Och se på fan, där dyker han upp igen.
Du kan inte undvika just de kanalerna då? Det tror jag säkert att du kan. Men jag tycker att det låter trevligt att han syns mycket. Har för mig att många i Gotlandstråden tyckt att han borde utvisas. Men jag skrev ju också i Federley-tråden att han kunde flytta till Mallorca. Tji fick vi...
Citera
2021-03-06, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Du kan inte undvika just de kanalerna då? Det tror jag säkert att du kan.

Det kan jag säkert göra, men jag har inga problem med Özz, Hans "nya och mer lågmälda" personlighet är faktiskt ganska behaglig.

Vad han har gjort i sitt privatliv skiter jag fullständigt i. Ingen är perfekt.
Citera
2021-03-06, 19:36
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
Det kan jag säkert göra, men jag har inga problem med Özz, Hans "nya och mer lågmälda" personlighet är faktiskt ganska behaglig.

Vad han har gjort i sitt privatliv skiter jag fullständigt i. Ingen är perfekt.
Uj, uj. Nu är det stopp i avloppet, som kärringen sade. Özz måste ha fått sin rygg rakad...
Citera
2021-03-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Uj, uj. Nu är det stopp i avloppet, som kärringen sade. Özz måste ha fått sin rygg rakad...

...efter att han rakat mamma Nujen´s rygg!
Citera
2021-03-07, 07:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Ja, det möjligt. Men att gå runt och hata en människa man aldrig har träffat är jobbigt, det läcker för mycket energi.
Citera
2021-03-13, 01:27
Medlem
Har aldrig varit ett fan av Özs komik. Tycker att den bygger på ett PK-narrativ, och han får mig inte att skratta allmänt. Det verkar mest vara pöbeln som uppskattar hans humor. Han har även gett sig in i politiska sammanhang där jag inte alls håller med honom.

Har dock sett honom i Alla mot Alla, frågesporten. Karln ger ett väldigt intelligent intryck och är mycket kunnig. Han har svarat rätt på frågor om "svåra ord", vilket är svårt om man inte har svenska som modersmål. Han kan även detaljer om svensk historia som andra deltagare, "äldre svenskar", har svarat fel på.

Karln är briljant.
Citera
2021-03-13, 07:24
Medlem
Detta är inte någon slags ironi.
Men han är kanske ett blivande ämne för nästa stadsminister post.
Tänk...
Citera
2021-03-13, 07:25
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnfortus
Har dock sett honom i Alla mot Alla, frågesporten. Karln ger ett väldigt intelligent intryck och är mycket kunnig. Han har svarat rätt på frågor om "svåra ord", vilket är svårt om man inte har svenska som modersmål. Han kan även detaljer om svensk historia som andra deltagare, "äldre svenskar", har svarat fel på.

Karln är briljant.
Herregud.

Du är en idiot.

De har manus som de sedan får ”sväva ut från” för att skapa ”bra tv”.

Precis som i ”parlamentet” eller ”Så ska det låta” eller andra tv-program.
Citera
2021-03-13, 07:36
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Detta är inte någon slags ironi.
Men han är kanske ett blivande ämne för nästa stadsminister post.
Tänk...

Vi har inga ministrar i städerna, du menar kanske kommunalråd?
Citera
2021-03-13, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Herregud.

Du är en idiot.

De har manus som de sedan får ”sväva ut från” för att skapa ”bra tv”.

Precis som i ”parlamentet” eller ”Så ska det låta” eller andra tv-program.

Jag vet inte for a fact, men jag får inte intrycket att det är regisserat så som du beskriver. Janne Josefsson är med i programmet och han kan knappt någonting. Han har ingen aning på frågor som jag tycker är lätta. Han ger intrycket av att vara en riktig dumskalle ärligt talat.
Även Staffan Lindeborg är förvånansvärt okunnig.

Hur förklarar du det i så fall? Skulle man då ha gett Özz, och några andra som får höga poäng, rätt svar för att skapa "bra tv"? Kanske någon slags PK-kampanj för att han är invandrare?
Inte omöjligt, men man hör på hur folk resonerar om de är intelligenta eller ej. Mitt intryck av att Özz är intelligent är inte baserat bara på vilken poäng han får.
Citera
2021-03-13, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Vi har inga ministrar i städerna, du menar kanske kommunalråd?
jag tänkte mer att han skulle ersätta Stefan Löven nästa gång Sossarna vinner valet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in