Citat:
Ursprungligen postat av
fummelpummel
Jo visst men det där går ju åt båda hållen, han har uppsåt att knulla henne. Men hon då som har tackat ja och sedan sprungit hela vägen dit och firat med honom. Har inte hon något uppsåt och därmed ansvar, du skriver att hon vill bli bäst så jag förstår att du är inne på samma spår. Men jag tycker att det borde efterlysas lite eget ansvar hos kvinnor också. Dom kan inte jämt och ständigt vara offer, särskilt inte när dom själva har varit med och löpt på linan.
Ja exakt vi är på samma spår och om lägger oss på den detaljen att hon fortfarande vill bli bäst och har 1 mentor som varken är hennes vänner eller familj.
Mentorn slänger ju inte fram kuken och ropar "kom så får du smaka" såklart utan har redan byggt upp en lång process av manipulationer för att sedan komma till den stora inbjudan: Ett trevligt Julfirande i lyxklass hos kvinnans största förebild! Mentorn som har allt som hon bara drömmer om.
Vad som leder till själva händelsen är oklart.. De kanske tog lite på varandra massage, dylikt och hennes ansvar är det absolut men ansvaret försvinner ju när hon upplever att han får övertaget och gör något som hon inte är med på. Hon ångrar sig dagen efter och vågar inte riktigt anmäla händelsen?
Jag är inte den som ställer mig på någons sida här men jag kan förstå hela anmälningsgrejen sen får man tänka på att media och alla gör ju saken 10 gånger värre än händelsen eller hur?
Sen låter rubriceringen jävligt brutal samma med Mordbrand.. Det låter som att man tänder på människor och ser de brinna tills de dör när det i själva verket någon som kan ha tänt på några träd i skogen eller eldat upp en papperskorg haha!