2021-03-12, 13:12
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2021/03/11/alla-mot-alla-sasong-5-deltagare-grupp-2/

Anne Lundberg och Måns Nilsson blir en riktigt farlig bur. Måns är extremt allmänbildad och Anne verkar också vara det. Blev också glad av att se Markus Aujalays namn, otroligt skön människa som alltid är härlig att se i avslappnade sammanhang.

Blir intressant om Niklas och Jenny får möta Agneta Sjödin. Kommer också bli intressant när Özz Nujen möter Janne Josefsson.
Okej. Ingen Erik och Lotta denna säsong då?!
Citera
2021-03-12, 17:52
Medlem
MrSokratess avatar
Mona, Nina, Timbuktu, Gardell, Kakan, Schyffert och Petrina.
Känns som att de medvetet velat jävlas med flashbackeliten.
Kul att mina favoriter Ebba och Olof är med igen.
Citera
2021-03-12, 18:14
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
När man inte trodde att dom kunde sjunka lägre när det kommer till störningsljud

Fredrik vet inte vad torrskodd betyder
Ja, det var lite konstigt.
Citera
2021-03-12, 18:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Jag hoppas dom läser det här också då

Nina vet jag inte vad det är för nått...det finns faktiskt inga kändisar som heter Nina ! utöver Nina Inhammar, det ska bli kul att få återse denna blondin

Vi måste ha två med avvikande hudfärg för att spegla det nya eskalerarande Sverige har F&F fått bakläxa om av en ny producent antagligen.
Självklart kommer jag därav istället kontra-signalerande bojkotta alla avsnitt med oliv till svartfärgade skåningar (därav auto antirasistiska 🤭 ) även om jag vill se Schyffert och Mona ihop

Dom verkar vilja köra sin gullunge i botten genom att dessutom köra 2 säsonger per år med några veckors mellanrum istället för att presentera någon mellanliggande ny produktion. Dom verkar vara oförmögen att skifta fokus som värsta aspergarna, dom dansar en sommar i vetskapen om att det kan vara över annars?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-12 kl. 18:40.
Citera
2021-03-12, 18:26
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Givetvis inte obemärkt, men dödsfall fick inte samma uppmärksamhet då som nu. När Nacka Skoglund som var den tidens Zlatan dog vid 45 års ålder 1975 så var det inte huvudnyhet ena dagen efter, även om det givetvis nämndes.

Jag förstår vad du försöker säga men du är fel ute här, dessutom med en jämförelse av Nacka Skoglund och Elvis Presley...
Citera
2021-03-12, 19:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Okej. Ingen Erik och Lotta denna säsong då?!
Nix, tyvärr! Undrar om de inte ville eller om de inte fick.
Citera
2021-03-12, 20:11
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Det är ändå lite tydligt att dom är fast i sin egen generation av och boomers tidig genX när dom väljer sina gäster. Dom borde iaf blanda ut det med folk som Moa Wallin, Sibille attar, Albin Lee Meldau, han Gustav från Amason, bröderna Beer, Joel Adolphson eller Mauri Hermundsson...

Som det ser ut nu så skulle ju line-upen lika gärna kunna komma från år 1998 (minus Petrina då).
Citera
2021-03-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Den som missade att Elvis dött måste ha varit både blind och döv redan på den tiden..

Missade gjorde ingen, men att komma ihåg årtal mer än 40 år senare är en annan sak. Jag tycker också att Strömstedt missade grovt, men trots allt, är tämligen säker att Michael Jackssons död uppmärksammades mer än Elvis.
Citera
2021-03-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrbert2
Frågan om Stjärnornas krig utspelar sig i framtiden eller forntiden var lite märklig. Ingenstans i filmerna nämns det när handlingen utspelas i relation till vår nutid. Att första filmen börjar med "a long time ago" betyder ju inte att handlingen utspelas i vår forntid.
Fast nu börjar väl alla filmer med just den texten? Om alla filmer börjar med att de utspelar sig för längesen så kanske man kan anta att alla utspelar sig för längesedan?
Citera
2021-03-12, 20:20
Avslutad
Bara jag som inte står ut med präktiga Kry Forell?
Citera
2021-03-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Missade gjorde ingen, men att komma ihåg årtal mer än 40 år senare är en annan sak. Jag tycker också att Strömstedt missade grovt, men trots allt, är tämligen säker att Michael Jackssons död uppmärksammades mer än Elvis.
Skulle säga att det var likvärdigt, även Elvis spekulerades det först om mord och doktorer och att Strömstedt missade är nästan grovt tjänstefel av honom inte bara som musiker.
Citera
2021-03-12, 21:20
Medlem
JA; Agneta Sjödin, Anne Lundberg,Markus A, Måns, Nina

Absolut NEJ; Timbuktu, schyffert, kakan, Mona Sahlin....

Lite mer intressanta deltagare som känns fräscha typ Agneta, Markus, Måns. Men det lär ha brunnit i hjärnan när man tar med Mona Sahlin mfl Stor PK Varning på dessa!

När jag tänker tillbaka på säsongen så minns jag faktiskt inte nått utmärkande bland deltagarna. Rätt tråkig säsong vilket är synd för jag gillar programmet. Hoppas det tar sig när det blir lite nya ansikten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in