2021-03-11, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
När man inte trodde att dom kunde sjunka lägre när det kommer till störningsljud

Fredrik vet inte vad torrskodd betyder
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-11 kl. 22:17.
Citera
2021-03-11, 22:25
Medlem
Är det seriöst någon som tycker att rebusarna är roliga? Solklart det tråkigaste momentet i programmet.

Inte homo men måste säga att Gustaf ser oerhört fräsch ut i program efter program.
Senast redigerad av next-chapter 2021-03-11 kl. 22:30.
Citera
2021-03-11, 22:45
Medlem
Crapmagics avatar
Bangles? tycker F&F musiksmak att vi ska känna till trots att vi hatar rock

Samt någon annan finkultur fråga jag redan glömt bort namnet på, nån jävla överhoppbar bok eller pjäs
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-11 kl. 22:49.
Citera
2021-03-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Sjöström får frågan: Vilken veckodag är sorgligaste i Irlands historia?
- Sara: Ehh, onsdag..
- Sunday, 'Sunday bloody (freeking!) Sunday' Sara, t.ex U2.
- Vafan, har Janne Josefsson aldrig sett en jävla piltavla efter 65år..Triple fucking 20!
- Allmänbildningen är på så jä_la dålig nivå, man blir chockad.
Sjöström bör inte göra högskoleprovet
Citera
2021-03-11, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Gustaf är tyvärr överspelad. Han försöker så hårt att vara "spontan och galen" men det syns lång väg att han bara spelar det. Som den skådespelare han är.

Kanske är så, men jag tycker han är underhållande. Glad, rapp, galen och lagom kunnig.
Citera
2021-03-12, 01:36
Medlem
FatherAllanLays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bangles? tycker F&F musiksmak att vi ska känna till trots att vi hatar rock
Rock? Det är det här alstret frågan refererade till.
Citera
2021-03-12, 01:55
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troldmanden
Jag läste för några dagar sen i Expressen att det ryktas om att Mona Sahlin och Marcus Birro var aktuella för start i grupp 2. Kan tänka mig att Filip/Fredrik tycker att det är ”spännande” att ta in Mona i värmen igen efter hennes senaste debacle med livvakten. För mig får hon gärna vara bortglömd för all framtid.

Sen undrar jag om Özz, har den mannen nånsin i sin karriär sagt något roligt? Och han livnär sig som komiker....en gåta som ingen kan förklara.

Mona med Marcus, persona non grata’sss. Vart inte Birro rasist-stämplad? God duo, ska bli roliga att följa.
Citera
2021-03-12, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Givetvis inte obemärkt, men dödsfall fick inte samma uppmärksamhet då som nu. När Nacka Skoglund som var den tidens Zlatan dog vid 45 års ålder 1975 så var det inte huvudnyhet ena dagen efter, även om det givetvis nämndes.
Den som missade att Elvis dött måste ha varit både blind och döv redan på den tiden..
Citera
2021-03-12, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Vafan nu har de läckt deltagarna för grupp 2 och Erik o Lotta är inte med?? Vilka ska man nu heja på

Vart kan man se dessa deltagare för grupp 2?
Citera
2021-03-12, 06:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golfarn87
Vart kan man se dessa deltagare för grupp 2?
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2021/03/11/alla-mot-alla-sasong-5-deltagare-grupp-2/

Anne Lundberg och Måns Nilsson blir en riktigt farlig bur. Måns är extremt allmänbildad och Anne verkar också vara det. Blev också glad av att se Markus Aujalays namn, otroligt skön människa som alltid är härlig att se i avslappnade sammanhang.

Blir intressant om Niklas och Jenny får möta Agneta Sjödin. Kommer också bli intressant när Özz Nujen möter Janne Josefsson.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-03-12 kl. 06:27.
Citera
2021-03-12, 10:17
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
https://www.expressen.se/noje/blogg/tvbloggen/2021/03/11/alla-mot-alla-sasong-5-deltagare-grupp-2/

Anne Lundberg och Måns Nilsson blir en riktigt farlig bur. Måns är extremt allmänbildad och Anne verkar också vara det. Blev också glad av att se Markus Aujalays namn, otroligt skön människa som alltid är härlig att se i avslappnade sammanhang.

Blir intressant om Niklas och Jenny får möta Agneta Sjödin. Kommer också bli intressant när Özz Nujen möter Janne Josefsson.

Håller med om att det verkligen blir roligt att se Markus! Fantastisk i alla sammanhang jag sett honom hittills. Även Olof Lundh har varit riktigt härlig i tidigare säsonger. Buren Schyffert/Solange känns som en hit or miss men kan eventuellt vara ganska vass?
Senast redigerad av Cpt.Obvious 2021-03-12 kl. 10:20.
Citera
2021-03-12, 10:57
Medlem
XtraXs avatar
Hade hoppats man kunde få slippa Kakan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in