2021-03-10, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Hur många av er kunde identifiera Nasses ögonbryn? när denne ser förvånad ut
Citera
2021-03-10, 23:11
Medlem
Frågan om Stjärnornas krig utspelar sig i framtiden eller forntiden var lite märklig. Ingenstans i filmerna nämns det när handlingen utspelas i relation till vår nutid. Att första filmen börjar med "a long time ago" betyder ju inte att handlingen utspelas i vår forntid.
Citera
2021-03-11, 00:01
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrbert2
Frågan om Stjärnornas krig utspelar sig i framtiden eller forntiden var lite märklig. Ingenstans i filmerna nämns det när handlingen utspelas i relation till vår nutid. Att första filmen börjar med "a long time ago" betyder ju inte att handlingen utspelas i vår forntid.

Filip verkar tycka att det är väldigt märkligt med människor som har sett Star Wars
Citera
2021-03-11, 03:12
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Dessutom i den generation Strömstedt är. Han var 19 år när Elvis dog. Ändå gissade han på att det var när han var 12 år. Märkligt att han tar fel så. Nu är det väl iofs så att dödsfall inte uppmärksammades på samma sätt på den tiden, och det var inte samma jättegrej som något liknande hade varit nu. Men ändå konstigt skulle jag säga.

Sjöströms insats i under pressure heller inte någon succé, även om allt inte var jättelätt.

Grabben, det fanns sk media även innan YouTube så "igen jättegrej"...
Det var ju inte direkt så att det gick obemärkt förbi när EP plockade ner skylten. Nu skall du strax få googla själv men bjuder på ett smakprov: https://i.pinimg.com/originals/4c/00/05/4c000582b0d9a5de900e9ecf03f31fcc.jpg
Ta tillbaka, så drar vi ett sträck över detta
Citera
2021-03-11, 05:36
Medlem
Jag brukar alltid titta på programmet dagen efter. I morse såg jag onsdagens avsnitt. Fredrik sa att vi ses på måndag. Vad hände med kvällens avsnitt?
Citera
2021-03-11, 05:52
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur många av er kunde identifiera Nasses ögonbryn? när denne ser förvånad ut
Jag plockade Nasse, eftersom man såg lite av det ljusrosa ansiktet och de mörkrosa öronen. Han har också ofta just ett ängsligt uttryck. I och för sig finns det många tecknade figurer det hade kunnat röra sig om, så det var inte alls särskilt lätt.
Citera
2021-03-11, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Grabben, det fanns sk media även innan YouTube så "igen jättegrej"...
Det var ju inte direkt så att det gick obemärkt förbi när EP plockade ner skylten. Nu skall du strax få googla själv men bjuder på ett smakprov: https://i.pinimg.com/originals/4c/00/05/4c000582b0d9a5de900e9ecf03f31fcc.jpg
Ta tillbaka, så drar vi ett sträck över detta

Givetvis inte obemärkt, men dödsfall fick inte samma uppmärksamhet då som nu. När Nacka Skoglund som var den tidens Zlatan dog vid 45 års ålder 1975 så var det inte huvudnyhet ena dagen efter, även om det givetvis nämndes.
Citera
2021-03-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
Jag brukar alltid titta på programmet dagen efter. I morse såg jag onsdagens avsnitt. Fredrik sa att vi ses på måndag. Vad hände med kvällens avsnitt?

Kvällens avsnitt med Gustaf Hammarsten mot Tornving är ikväll. Förmodligen såg du kvällens avsnitt och inte onsdagens.
Citera
2021-03-11, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Ja det har tappat sin charm.
Jag har det på i bakgrunden numera och lyssnar knappt på frågorna.
Tror huvudproblemet är att de kör två säsonger om året.
Blir bara för mycket.

De går ju runt på samma deltagare, mer eller mindre, också. Många är väl kompisar och hangarounds i en liten medieklick.
Citera
2021-03-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Kvällens avsnitt med Gustaf Hammarsten mot Tornving är ikväll. Förmodligen såg du kvällens avsnitt och inte onsdagens.

Det har du helt rätt i. Jag har aldrig kunnat se kvällens avsnitt samma dag tidigare.
Citera
2021-03-11, 18:34
Medlem
Vafan nu har de läckt deltagarna för grupp 2 och Erik o Lotta är inte med?? Vilka ska man nu heja på
Citera
2021-03-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nugget12345
Vafan nu har de läckt deltagarna för grupp 2 och Erik o Lotta är inte med?? Vilka ska man nu heja på

Henrik Schyffert och Petrina Solange! Måste givetvis bli favoritparet på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in