Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Är det någon som vet vilka de här "gemensamma vännerna" var, som satte upp den första dejten mellan Meghan och Harry? Jag undrar lite, om allting kan ha varit beräknat från början? Antingen med eller utan Meghans medvetna medverkan. Som ett sätt att komma åt kungahuset, att chocka de kungliga och rojalisterna genom att få in en mulatt i kungahuset som en trojansk häst, att kunna anklaga kungahuset för rasism (för helt säkert skulle det bli sådana reaktioner som Meghan och Harry har berättat om nu, det fattade nog alla i förväg), att få reda på kungahusets intimaste och pinsammaste hemligheter och kunna sprida dem i media..? Alltså en "kupp" för att underminera det brittiska kungahuset, och kanske monarkin som statsskick i alla länder där det fortfarande finns kvar?
Fergie? Var har du fått det ifrån? Tror du att Fergie var oskuld till bröllopsnatten..?

Hon och Andrew bodde helt säkert ihop inofficiellt.
Inte som en mulatt, men det är ju inte helt omöjligt att man försökte få in ett luder som skulle förstöra inifrån.
Säkert är i alla fall att hon lyckades totalt. Harry är fullkomligt bortspelad och helt kuvad. Undra om han någonsin kommer att vakna upp och inse vad han har gjort och vad som hänt.
Hon är minst sagt en giftig kvinna och jag är förvånad över att hon släpptes in i gemenskapen överhuvudtaget.
Var Meghan planterad, har Engelska kungahuset blivit liberaliserat, misslyckades man med Harrys uppfostran eller är han bara dum i huvudet? Vem vet..
Eftersom man lyckats sabotera de Europeiska folken både själsligt, fysiskt, psykiskt och politiskt - så varför inte monarkerna. Jag menar, titta på det svenska kungahuset. Carl Philips fru är väl en gammal sköka från någon TV-serie där hon vikt ut sig?
Sorgligt att se vad som händer med Europa.