2021-03-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Han skar av sig pulsådern med den flaska han slog sönder. Dessutom tar väl inte alla livet av sig på samma sätt. Det finns lika många olika sätt som det finns de som begår självmord.
Jag är fullständigt övertygad om att Avicii inte tog livet av sig. Men det hör hemma i en annan tråd
Citera
2021-03-11, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ja, precis och om det saknades ett underben från första lasset 😅
Var det däremot en griskulting kanske de fortsatte med den avbrutna grillningen 😉

haha jösses man skäms ju ibland när man skrattar till i den här tråden men det är så bisarrt och makabert och mystiskt och jättekonstigt och sen grisar och varg och björn och alla möjliga teorier och alla bara försöker desperat komma fram till något.
Citera
2021-03-11, 23:47
Medlem
Citat:
Håller med din beskrivning, stirrade helt sjukt mycket fram och tillbaks på de bilderna och förstår precis hur du menar - och säger inte att det inte är det du beskriver - ser ut så men ??? kan vara annat också.

Jovisst KAN det vara en gris, men varför i hela friden skulle det ligga en sprängd människa i ena skrevan och sen en uppäten gris i nästa skreva?
Citera
2021-03-11, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
T34Panzer tror jag lade upp alla bilder i ett o samma inlägg.

Bilderna finns i inlägg #3378.
Citera
2021-03-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Det är en brant. Flera stenar som rullat ned för branten, kanske 1923 eller kanske under istiden.
Det är inget som hänt senaste 50 åren.
Dessa stenar ligger huller om buller och 3 av dessa stenar större än 1 kubikmeter har hamnat på sådant sätt nedanför branten att det bildats en skreva, grotta, hålighet eller utrymme.
Det är ingen grotta i vanlig bemärkelse.

Ja, jämförde med antingen dina eller sonens skor/ som syntes lite på bilderna, med stenblocken. Tycker annars att jag fått bra bild från platsen - med era bilder och allas kommentarer och frågor. Fast naturligtvis är det inte samma sak som att se det på riktigt!

Länkar här under vad tanten @MegaTant menade om era strapatser! Om polacken inte hittat dit hur har ni kunnat hitta dit 😣

"Ursprungligen postat av*@MegaTant

Hmmm. Polacken kan ha inte kommit ner från berget och ta bilder där nere utan att gå långa vägar runt. Knappast skulle han kunnat hittat till ravinen, så pass udda plats och svårt åtkomligt ligger ravinen. Dessutom det började mörkna, säger han själv, och sökte sig till västerut till bussen."
Citera
2021-03-11, 23:56
Medlem
Mamman har gått ut på FB och bekräftat sprängning
Citera
2021-03-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ja, jämförde med antingen dina eller sonens skor/ som syntes lite på bilderna, med stenblocken. Tycker annars att jag fått bra bild från platsen - med era bilder och allas kommentarer och frågor. Fast naturligtvis är det inte samma sak som att se det på riktigt!

Länkar här under vad tanten @MegaTant menade om era strapatser! Om polacken inte hittat dit hur har ni kunnat hitta dit 😣

"Ursprungligen postat av*@MegaTant

Hmmm. Polacken kan ha inte kommit ner från berget och ta bilder där nere utan att gå långa vägar runt. Knappast skulle han kunnat hittat till ravinen, så pass udda plats och svårt åtkomligt ligger ravinen. Dessutom det började mörkna, säger han själv, och sökte sig till västerut till bussen."

Fyndplatsen är ett väldigt udda ställe i Tyresta. Ravinen är udda. Branten är udda.
Jag gick inte nedför branten utan rundade nån häll för att koma ned.
Från höjden ser du ned i skrevan några meter bort men i branten låg där grus och liknande så kändes obekvämt gå branten ned.

Jag det är bättre se det med egna ögon
Citera
2021-03-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predikanten

Länk? Bild? Någonting?
Citera
2021-03-12, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Länk? Bild? Någonting?

https://m.imgur.com/ixKCbnN
Citera
2021-03-12, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predikanten
Om det är så, har jag fått upprättelse för de som tror att jag ljög när jag skrev att det i ett tidigt nyhetsinlägg uppgavs att det fanns explosiva ämnen på fyndplatsen för kvarlevorna.
Citera
2021-03-12, 00:10
Medlem
Jag trodde på halkningsolycka okej då kan man skrota den teorin.
Citera
2021-03-12, 00:10
Medlem
berlinlondons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Jag förstår inte hur han ens kommit in där i det lilla hålet, han är alltså täckt av stora stenar.

Kanske något stenras som begravde honom då, annars fattar jag inte hur han kommit in där utan att själv ha krypt in.

Håller fullkomligt med. Har svårt för att se något annat alternativ än att han har krupit in (föga troligt) eller också blivit insläpad vilket är otroligt men nästan mer troligt än den första alternativet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in