2021-03-11, 22:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Blev genuint illamående över Susannas beteende i senaste avsnittet. Anmärker på varenda jävla småsak hon kommer på och letar efter ännu fler vid behov. Vilken jävla bitch! Hoppas du läser här. Hade inte stått ut fem minuter med en sådan kvinna, utan hade lämnat tvärt.

I övrigt är det som vanligt. Matchningarna hängs upp på en "stor" men egentligen oviktig sak. Övriga viktiga relationsbaserade saker låtsasbeskrivs genom att språkligt väva in dem i lull-lull trots att de fortfarande inte ens finns.

Susanna/Johan - Skogshuggare (blev grävmaskinist, close enough)
Anton/Sofia - Taco
Lars/Ellinor - Carl Ameln-utseende (ja, han var modell för bilden på tuben https://web.archive.org/web/20180507140859im_/https://gfx-bloggar.aftonbladet-cdn.se/wp-content/blogs.dir/428/files/2016/06/48.jpg )

Det finns bara hopp för ett par av de tre och det är ju redan klart vilket par det är.

Susanna påminner rätt mycket om en tjej från förra säsongen, minns inte namnet nu men hon hade rosa och lila hår. Hon var bitchig som fan och gifte sig med en rödhårig, skäggig noll aggressiv kille från Götlaborg.
Senast redigerad av Addhoc 2021-03-11 kl. 22:37.
Citera
2021-03-11, 22:39
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zugswang
Är det bara jag som tyckte att Lars s.k trauma var lite speciellt..? Fick nästan hålla mig lite för skratt. Jag tänkte att det fanns någon ”farbror” med i bilden och att han blivit utnyttjad i barndomen men nej, stackarn hade bara flyttat som barn. Jobbigt.
Haha, håller med! Och jag tänkte också att det hade hänt honom något mycket mer allvarligare, typ sexuellt utnyttjande. Nu blev det bara cringe och ett jävla antiklimax.
Citera
2021-03-11, 22:41
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Eller hur. Stackars barn. Så wt.

Så sjukt otippat namn

Vad är flick-varianten? Svetlana eller Kuklina möjligen.
Snubben från Alingsås vill nog ha helt enkla namn som Anton och Alva. Plain liksom, som hans taco.
Citera
2021-03-11, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Så sjukt otippat namn

Vad är flick-varianten? Svetlana eller Kuklina möjligen.
Snubben från Alingsås vill nog ha helt enkla namn som Anton och Alva. Plain liksom, som hans taco.
Ja han verkade inte jättesugen på Dragomir. Kan det vara det de kommer ihop sig om nästa gång? Alla killar är svin - han vill att barnet ska heta Erik?
Citera
2021-03-11, 22:48
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ja han verkade inte jättesugen på Dragomir. Kan det vara det de kommer ihop sig om nästa gång? Alla killar är svin - han vill att barnet ska heta Erik?

Hahaha fyfan vad roligt! Han kanske säger ”nä men barnet kan ju inte döpas som en jugoslav” och så bryter hon ihop, dels för att han buntat ihop olika folkslag till ett och samma begrepp och dels för att lärarinnan i henne inte tål hans dåliga geografikunskaper.
Hahaha Dragomir

Edit; Neeejjj nu vet jag! Han säger naturligtvis ”Dragomir, är inte det bara kriminella som heter så?”
Citera
2021-03-11, 22:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Kan skriva under 100% på att Johan borde säga ifrån och sätta ner foten... stör mig ordentligt på att han bara låter henne hålla på. Bli arg, för fan!

Så tänkte jag också förra avsnittet. Men jag är inte säker på det längre. Hon är ju helt störd. Labil. Detta säger jag och är kvinna. Men jag har haft å göra med en sån där kvinna och de är otäcka. Passivt aggressiv, som någon sa.

Fy fan vad läskigt att detta monster ska bli socionom. Otroligt otäckt för de familjer som tvistar om barn och sånt. Gissa hur långt hon är beredd att alltid ta mammors parti?
Det här måste vara ett i särklass värsta ROKS-monstret som skådats. Såg att hennes senaste inlägg på facebook naturligtvis handlade om ROKS.

Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm

Om man som "normalsvensk" (?) tycker att hennes dryga beteende är rimligt är man dum i huvudet.

Som sagt, jag har också varit konfunderad över att han ligger så lågt och undrat varför.
Men det kanske är bäst?
Hon verkar vara helt störd som sagt.
Citera
2021-03-11, 22:57
Medlem
Är det verkligen bara jag som fattat att hon inte menade allvar med juggenamnet?
Citera
2021-03-11, 22:58
Medlem
Citat:
Susanna påminner rätt mycket om en tjej från förra säsongen, minns inte namnet nu men hon hade rosa och lila hår. Hon var bitchig som fan och gifte sig med en rödhårig, skäggig noll aggressiv kille från Götlaborg.

Jo, men hon från förra säsongen var bitchig på ett kul sätt. Den här verkar bara obehaglig. Och porrskadad.
Senast redigerad av 25cm-slak 2021-03-11 kl. 23:57.
Citera
2021-03-11, 22:59
Avslutad
Citat:
Hahaha fyfan vad roligt! Han kanske säger ”nä men barnet kan ju inte döpas som en jugoslav” och så bryter hon ihop, dels för att han buntat ihop olika folkslag till ett och samma begrepp och dels för att lärarinnan i henne inte tål hans dåliga geografikunskaper.
Hahaha Dragomir

Edit; Neeejjj nu vet jag! Han säger naturligtvis ”Dragomir, är inte det bara kriminella som heter så?”
Själv skulle jag fundera över om smeknamnet Draggen skulle bli jobbigt att släpa på, pun intended. I alla fall i Stockholm är det slang för en riktigt rejäl doning
Citera
2021-03-11, 23:00
Medlem
episcopuss avatar
Vad jag sett så har det inte tidigare framkommit någonting om aktuell status på deltagarna, så jag tänkte spoila lite.

Citera
2021-03-11, 23:06
Medlem
Ni som tycker att Taco-paret är trista, missade ni deras Dirty Dancing-show? Bästa på länge ju! De kan verkligen konsten att bjuda på sig själva.
Citera
2021-03-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Är det verkligen bara jag som fattat att hon inte menade allvar med juggenamnet?
Det var nog bara du och jag som som fattade det... Hennes konspiratoriska leende (som hon försökte dölja) avslöjade henne 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in