Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Att du orkar spy ur dig dynga nonstop..
Öhöm... Du anklagar mig för att sprida dynga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Fatta för fan att tack vare frånvaron av lockdowns i Sverige och öppna skolor har folkhälsan gynnas något extremt gentemot alternativet!
Jag anser inte att "lockdown" är ett bra alternativ. "Lockdown" är en desperat nödåtgärd som man kan tvingas ta till ifall man har misslyckats att hantera smittspridningen på andra sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Förutom det så har ekonomin gynnats och förutom det har många miljoner nu antikroppar i Sverige vilket är helt jävla otroligt bra gentemot att ha en befolkning helt utan immunitet som exempelvis vi i Finland.
Jag tror dig inte att ekonomin har gynnats av hur Sverige har hanterat epidemin. Epidemin kommer att få en mycket hög prislapp, som kommer att svida hårt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Här snackar nu om utegångsförbud bland sossekärringarna i regeringen (tack och lov inte på Åland) men allt är fan stängt. Du är så förbannat enögd med dina dödstal att du helt missar den stora bilden vilket tyvärr tyder på bristande logiskt tänkande och fullständig avsaknad av utilitaristiskt synsätt.
Skämtar du?
Mitt inlägg handlade just om ekonomin. Jag har tjatat om epidemins påverkan på ekonomin. Trots det, så kommer du och hävdar att jag enbart tittat på dödstalen. Och säger att jag saknar logiskt tänkande?
Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Beklagligt och sjukt enspårigt att läsa dina upprepningar.
Jag får medge att dina inlägg är mer varierande än mina. Du besitter ett enormt vokabular av svordomar, och du lyckas ständigt prestera nya svordomar och nya pejorativ i dina inlägg.