2021-03-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Jag misstror dig och ditt inlägg, tyvärr.
Det är min känsla men ,men jag har haft fel förut.

Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Samma här, låter som en kille som skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Säger inte att du ljuger, men du passar väl in på profilen för någon med missinformation. Om det du säger, att du dejtat DA och känner honom så beklagar jag sorgen, på riktigt, om du däremot är ett av alla fejkkonton som funnits i tråden så önskar jag dig högsta möjliga temperatur i helvetet.

Kommer passande efter några uttalanden om D's eventuella homoseksualitet och olycklig kärlek orsakad av det, kan tänkas? Någon kanske vill rätta till sådana missvisande skriverier?
Citera
2021-03-11, 19:45
Medlem
Vill bara påminna om att om han skulle dött av en detonation så skulle polisen inte gått ut med att dom inte misstänker brott.
Citera
2021-03-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Feströker? Då Deniz var en festprisse? Knappast va.
Nej, det finns folk som sällan dricker men gillar en cig till alkoholen. Men faktiskt, jag har träffat ett par yrkesmilitärer, en är min bäste vän, och de skulle inte drömma om att röka cig. En och annan cigarr dock, men det är en heeelt annan sak.
Citera
2021-03-11, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Det är väl dumt att ta med sig ett nytankat SL-kort och betalkort som man riskerar att tappa? Då är det väl bättre att ta med en 100-lapp och köpa sig en biljett? Så hade jag resonerat iaf. Jag tar inte ens med lägenhetsnyckeln. Den gömmer jag vid min lägenhet.

Jag tror vi kan avfärda rädsla att slarva bort saker.
DA var enligt säkra källor extremt duktig inom sitt yrke. För en jägare är det absolut livsnödvändigt att ha kolla på alla tillhörigheter. Allt har sin plats. Det följer med även till fritiden för alla.
Ni som antar att han är en slarver säger att han inte kunde sitt jobb.
Citera
2021-03-11, 19:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpappastjej
Det stämmer inte, hans köksfönster vätter ut mot en ”innergård” som på sommaren bara är högt gräs egentligen. Han har två fönster, ett vid sängen och ett i köket, båda mot samma håll.

Att han feströkte kan jag faktiskt bevisa, men ni verkar inte särskilt intresserade?
Jag är intresserad, så lägg gärna upp en bild eller två.
Citera
2021-03-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Nej, det finns folk som sällan dricker men gillar en cig till alkoholen. Men faktiskt, jag har träffat ett par yrkesmilitärer, en är min bäste vän, och de skulle inte drömma om att röka cig. En och annan cigarr dock, men det är en heeelt annan sak.
Dom yrkesmilitärer jag känner röker inte, möjligtvis någon som snusar, vilket också är en helt annan sak. Feströka gör mest tjejer.
Citera
2021-03-11, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Kommer passande efter några uttalanden om D's eventuella homoseksualitet och olycklig kärlek orsakad av det, kan tänkas? Någon kanske vill rätta till sådana missvisande skriverier?
Vet inte varför du citerar mig här riktigt. Det jag vänder mig emot är personen som lade fram teorin att DA skulle legat med byxorna nere och att det var ett bögmord. Det verkar som inlägget är raderat och om det stämmer att det raderats så tycker jag att det är bra. Sen har jag ingen aning om DA:s läggning men det är en annan sak.
Citera
2021-03-11, 19:59
Medlem
Kan han ha krypit in i skrevan och begått självmord med tex tabletter, och innan riggat sprängmedel i syfte att stenar skulle rasa och stänga honom inne så han inte hittas?
Citera
2021-03-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilkenOsis
Vill bara påminna om att om han skulle dött av en detonation så skulle polisen inte gått ut med att dom inte misstänker brott.

Jo, om han lämnat ett avskedsbrev.
Citera
2021-03-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Jag kan inte låta bli att fundera på om smset till hans närmsta vänner på torsdagen om att springa fem mil var ett sista rop på hjälp/få en reaktion... han skrev att han skulle ut på lördagen men när han inte fick någon direkt reaktion så gav han sig ut redan på fredagen. Därmed absolut inte sagt att det är vänners ansvar, givetvis inte, men försöker tänka mig in i DAs syfte med smset. Något syfte måste han ju ha haft. Eller var det hans sätt att säga hejdå?

Du kan ha en poäng. Omedvetet / indirekt ett av honom rop på hjälp kanske.
Citera
2021-03-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Kan han ha krypit in i skrevan och begått självmord med tex tabletter, och innan riggat sprängmedel i syfte att stenar skulle rasa och stänga honom inne så han inte hittas?

Ja det är ett möjligt scenario som tagits upp här.
Citera
2021-03-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Vet inte varför du citerar mig här riktigt. Det jag vänder mig emot är personen som lade fram teorin att DA skulle legat med byxorna nere och att det var ett bögmord. Det verkar som inlägget är raderat och om det stämmer att det raderats så tycker jag att det är bra. Sen har jag ingen aning om DA:s läggning men det är en annan sak.

Dags att förklara, såg det inlägget och sett ettpar andra patetiska likadana och diskussioner om hur i hans familj inte skulle acceptera homoseksualitet vilket skulle ha gjort D såpass olycklig att den saken skulle drivit honom till att begå självmord. Om det är så eller inte har jag inget att kommentera, men ganska fort kommer en tjej här som börjar berätta om sin dejtande med D.
Sorry om förklarngen är otydlig
Ja, om hon nu inte talar sanning var det du var inne på som vi några andra just nu, citerade dig som då sist och närmast om ämnet. Och sorry om det var fel att citera dig!
Senast redigerad av cactaceae 2021-03-11 kl. 20:12. Anledning: Felstavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in