Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Nu hänger jag inte med. Vilka kontroller?
Jag är inte främmande för att HD kan ha ett finger med (bara lillfingret eller tummen), så ta inte i för kung och fosterland om jag inte hänger med här. Vill bara att du förklarar vad du menar, så att jag hänger med i dina tankebanor.
Finns många konstigheter, men ibland behöver det ena inte utesluta det andra.
Lägg ner om att ta i för kung och fosterland.
Jag har för fan inte skrivit nåt annat än att HD kontrollerar likaväl.
HD ljuger för SD om Sillen och är otrogen.
Hon kontrollerar SD då hans otrohet uppdagas.
SD kontrollerar vad HD gör med Sillen.
Detta blir paradoxalt och plockas ner direkt av försvaret. Vem är mest nojjig i samma sits. Typ.
Ett axplock bland många kommentarer dvs exkl det som ses i chatt och sms mellan LW och SD.
Om HDs kontroller på SD:
LW 2015:
(..)när han sen kom hem ställde hon på honom var han varit, hon hade sett på endomondo att han varit ute i två timmar, men pausat nån timme innan där man viker av in till mig."
"Du pausar endomondo vid hennes gata"
"De har ju byggt upp ety symbiotiskt system där de har full koll på varandra. Han måste ha en
anledning att gå ut. Han måste ha Endomondo på."
SD om ämnet i förhör:
SD: Eh .. eller platsdelat är egentligen fel men eh .. jag har i alla fall tillkännagivit min plats.
Via Endomondo.
FLI: Ah ..
FL2: Hur har det gått till då?
MT: Att jag har slagit på Endomondo .. eh ... och sen har hon fått gå in på den sidan och titta.
Var jag befinner mig."
KH:
" Hon ville ju kolla i hans telefon vilket Stefan till en början tyckte var fjantigt, hösten -16."
"Utifrån att Hanna fick kännedom om det krävde hon att Stefan skulle ta bort Lena från
Facebook och geocachinggrupper och att hon skulle få titta i Stefans telefon för att kunna lita
på honom. Hon ville kunna kolla själv tills hon fått förtroende för honom. Det kan också ha
funnits krav på att Stefan och Lena inte skulle prata varandra i samband med
geocaching-sammanhang."
LH:
" Hanna fick sen reda på det och Hanna hade blivit irriterad och krävde att kontrollera vad Stefan gjorde, titta på hans telefon och Facebook och sociala medier och vem han ringt till osv."
Kontrollerar andra än SD:
JEB:
Hanna blev förbannad av Lenas närvaro,
J fick inte ens nämna Lenas namn på eventen."
Skulle nog tippa att JG kan kvala in på nåt dyl, om än mer frivilligt iom att han är så tight m HD och snackar skit ihop om LW.
Att alliera sig med förhållningsregler är likaväl kontroll.