2021-03-10, 20:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Trycker du på report abuse då? Eller svarar du och sen rapporterar?
Skärmdump skickar jag till coach, och det gjorde jag för att jag inte visste hur man skulle svara den target. Ville bara be aset dra åt helvete, men då hade jag åkt ut med huvudet före. Måste säga att då var jag väldigt glad att dom satt där och hjälpte mig superbra.
2021-03-10, 20:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Ja jag vet inte... eller jo det var ju såklart en från oper. Avskyr dom operatörerna, finns inga operatörer som kan sabba konversationer så jävla mycket som dom gör. Dom borde få nån specialplattform med sina egna targets. Så jävla efterblivna.
Kunde just tänka mig att det var en oper. Det är bara idioter som jobbar där. Loggar inte vi deras slarv så kan vi få skit för det.
2021-03-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Sök in på allt du kan och var tacksam om du får. Du lär gilla det lite för mycket. Men du har fortfarande inte svarat på VART DU BOR?!

Allt med dedär jävla reglerna då? Du får böta 50 tusen om du gör så och du får böta 250 tusen om du gör så? Haha jo jag har aldrig blivit frågad så många gånger vart jag bor eller någon jäkel som velat träffa mig så mycket. smickrad här
2021-03-10, 23:36
Medlem
sebastian66s avatar
Jag ser många lägger ner hela livet på detta grymtar gnäller fiser runkar å hela baletten.
Tag kontakt med läkarvården detta tyder på en form av yrkesskada.
Jag tror inte ni ens själva är medvetna om det men jag tänkte hjälpa er på traven.
Tråden har spårat ut för längesedan detta är lite psycho på larv och dagisnivå.
Flertalet bara babblar mest en massa skit och dravvel, Har ni inget liv grabbar man undrar
vart världen är på väg.
2021-03-11, 02:37
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag ser många lägger ner hela livet på detta grymtar gnäller fiser runkar å hela baletten.
Tag kontakt med läkarvården detta tyder på en form av yrkesskada.
Jag tror inte ni ens själva är medvetna om det men jag tänkte hjälpa er på traven.
Tråden har spårat ut för längesedan detta är lite psycho på larv och dagisnivå.
Flertalet bara babblar mest en massa skit och dravvel, Har ni inget liv grabbar man undrar
vart världen är på väg.

Gå och kolla på vilken annan tråd som helst, och säg mig att du inte ser samma sak. Allt här i livet är bara trams och larv om du kollar noga. Du tar saker för seriöst.
2021-03-11, 08:09
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Anmäler den där Felix också om han inte passar sig Seriöst så hör jag inte av mig till en coach om det inte dyker upp en peddo eller djurknullare. Det händer väldigt sällan som tur är.
Felix och Lisa är grabbar visa lite respekt fan

Drog in 39k cashflow på operador, tar en tripp till AMS ses i dimman.
2021-03-11, 11:04
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Felix och Lisa är grabbar visa lite respekt fan

Drog in 39k cashflow på operador, tar en tripp till AMS ses i dimman.
Felix är en riktig bror. Har aldrig hört ett ljud från han. En exemplarisk coach. Han rensar väl upp skiten, och har empati att folk kan göra ett mänskligt misstag.
2021-03-11, 11:41
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
åååÅÅÅh fan vad kåt jag blir när du hotar mig så, jag runkar framför datorskärmen min till din profilbild på Homosapien som rumppumpar player, fyfan. ÅÅåh jag sprutar på dig

Sebastian har rätt, dags att söka vården
2021-03-11, 12:06
Medlem
se8035s avatar
Har cc vaknat upp nu? I december var den död.
2021-03-11, 13:09
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Gå och kolla på vilken annan tråd som helst, och säg mig att du inte ser samma sak. Allt här i livet är bara trams och larv om du kollar noga. Du tar saker för seriöst.

det är definitivt inte samma sak i andra trådar

du själv är dessutom ett specialfall med utan dess like

påminner om targets humor och iq nivå på många sätt
2021-03-11, 13:29
Medlem
Är jävligt glad att de tillslut kickade oper927 mr "och så eller kanske" som kunde skriva "så där" 2-3 gånger i samma mening för att fylla ut sina meningar. Såg att han kom tillbaka som oper1030 eller något sånt, och skrev precis likadant igen några dagar senare, men har inte dykt upp igen efter att jag anmälde det.
2021-03-11, 13:58
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Är jävligt glad att de tillslut kickade oper927 mr "och så eller kanske" som kunde skriva "så där" 2-3 gånger i samma mening för att fylla ut sina meningar. Såg att han kom tillbaka som oper1030 eller något sånt, och skrev precis likadant igen några dagar senare, men har inte dykt upp igen efter att jag anmälde det.
Den snubben hade minst sagt ett begränsat språk

"Men det kommer ju bli så bra o sådär eller vad säger du o sådär, söta fina du och sådär"

I bland kunde t.o.m targets fatta att någonting var lurt när han skrev på det där sättet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in