2021-03-11, 15:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Hon och GL skrev dock en debattartikel ihop för bara ett par veckor sedan så extremt osannolikt att det är hon.
Det är många som vill skriva debattartiklar och ont om plats: det kan ta flera veckor mellan att den skrivs och att den publiceras. Den kan vara skriven innan julhelgen...
Citera
2021-03-11, 15:10
Medlem
Underligt att Sveriges domstolar håller på med ångervecka. Man borde kanske hålla en utbildning för unga där man upplyser om att samtyckeslagen inte innehåller någon ångervecka. Och även utveckla vad det betyder.
Citera
2021-03-11, 15:11
Medlem
Mr.Swedens avatar
Håller med mod. Intermittent - vilket jävla öde att arbeta med detta fall. När GL i Quickfallet var överbevisad av rätten, dokumentärfilmarna och hela svenska folket kom han med en bok som ändå skulle förklara varför han hade rätt och alla andra fel. Suck.

GL har inte bara en tvångsmässig personlighet utan också en grav narcissistisk störning. Det senare kommer att visa sig i hur mycket han njuter av att exponeras i kommande rättegångar.
Citera
2021-03-11, 15:11
Medlem
smoerreboms avatar
Han skriver självbelåtet att han skrev bravo! på sista sidan i Cissi Wallins bok och att hon är modig etc Vågar man hoppas på en anklagande krönika från henne inom en nära framtid. Kanske något om hur det visar hur män med makt och status utnyttjar unga kvinnor i underläge. Cissi ser nog inga problem i att föregå domstolsprocessen.

Tror det kan bli problem här när hon har väntat i över två månader och det inte finns färska spår
Senast redigerad av smoerrebom 2021-03-11 kl. 15:16.
Citera
2021-03-11, 15:12
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Var du?

Luktar trasig stundent tjej som har svårt o kontrollera känslor o alkohol, bjuder ut sig o ångrar sig sedan..med en 70 årig gubbe dessutom..

Nej jag var inte där, men jag har varken dömt åt något håll heller.

Men det är starkt av dig att du vet precis vad som har hänt, fint att försvara äckliga gubbsjuka djävlar.
Tyckte du synd om kapten klänning med också?
Citera
2021-03-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Sunita Memetovic blev 2011 Göran Lambertz' adept. Så de känner varandra i alla fall.

http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-51/

Det står student i medierna och Sunita är advokat, så det bör väl framhållas så det inte blir fel utpekande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Visst men det är lambert nu som det handlar om o han är inte heller psykisk frisk
Självklart! Jag var bara så frustrerad över att de flesta härinne blev så överlyckliga att det var GL. Det finns hur många jurister som helst som lever på gängvåld och vår sjuka invandring, som jag hellre hade hoppats på. Jag tror att många härinne tror att Thomas Quick var en oskyldig sate, som drabbats, när han i själva verket är en galen psykopat

Men detta är off topic och jag borde valt någon av de positiva inläggen att kommentera.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HETVIND
Det framgår av rubriken att det är Göran Lambertz som är misstänkt och anhållen men vem är kvinnan som påstår sig ha blivit våldtagen?
Kan en debatt föras utan att man känner till båda parter...

Målsägare i sexualmål brukar få sekretess.
Citera
2021-03-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Han skriver självbelåtet att han skrev bravo! på sista sidan i Cissi Wallins bok och att hon är modig etc Vågar man hoppas på en anklagande krönika från henne inom en nära tidsperiod. Kanske något om hur det visar hur män med makt och status utnyttjar unga kvinnor i underläge.

Tror det kan bli problem här när hon har väntat i över två månader och det inte finns färska spår

Väntat i över två månader? Förundersökningen rapporteras ha inletts i slutet av januari och den misstänkta våldtäkten skedde på julafton.
Senast redigerad av Ville815 2021-03-11 kl. 15:16.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Nej jag var inte där, men jag har varken dömt åt något håll heller.
Jag dömer inte, jag misstänker o spekulerar ett troligt scenario.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Lambertz, det var det sjukaste. Man förstod ju att det var något seriöst fel på människan när han slängde bort sitt då otroligt fina rykte på att försvara Van Der Kwast och dom andra totala clownerna runt Quick. Jag trodde då att det bara handlade om att försvara sina kompisar i frimurarorden men nä mannen har nog uppenbarligen rejäla demoner så kanske hade dom redan då bara något dom kunde dingla över hans huvud och det var därför han valde sin urknäppa linje i den debatten, han måste fortfarande ha mardrömmar från när GW slakta han på bästa sändningstid.

Definitivt skyldig inte ens som antifeminist kan man se en skugga av en chans att hon hittar på här, han skall inte befinna sig i enrum med så unga tjejer till att börja med och ännu mindre festa så stäng in creepet på säg 6 år så blir alla nöjda och glada.

Ja en "tjej" på 32 år borde inte vara myndig, höj till 40 år för kvinnor.
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag gissar att kvinnan i fråga är emotionellt störd. Bara det faktum att hon söker expertis inom det område hon studerar, hos en avdankad och halvt senil Göran Lambi Lambertz, säger mer om henne än honom. Han tog ju bara chansen att doppa kuken i lammkött innan det är dags för att sätta på sig träfracken.

Spara oss skattebetalare kostnaderna för en utredningen som aldrig kommer att leda till någon fällande dom. Ge subban en burk Stesolid och ett par vinare så är allt glömt snart.

Free Göran 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in