2021-03-11, 14:41
Medlem
pigfaceregulates avatar
Skulle aldrig få för mig att trycka en kvinna äldre än 24, aldrig i livet. Helst 20 eller yngre.
Citera
2021-03-11, 14:44
Medlem
mendokses avatar
Nästan alla kvinnor är intresserade av äldre män.
Det naturliga förhållandet är en äldre man med erfarenhet, pondus och resurser och en yngre kvinna med skönhet och fertilitet.
Agera bara som att det är helt normalt att ragga på yngre kvinnor så kommer det också vara helt normalt.
Citera
2021-03-11, 14:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Du är mer i rätt i din första range. 😁👍

Ja men dåså! Seriösa unga tjejer söker ju nästan alltid efter äldre män. Är närmare 40 än 30 och i somras på krogen ragga en tjej på mig som var född efter 11 september...så småtjejerna är direkt creepy nu för tiden. Är det någon runt 25 du egentligen skulle vilja ha? Ser jag inga hinder för att ordna men du får ju befinna dig där dom är.
Citera
2021-03-11, 14:47
Avslutad
Eller så tycker tjejer i din ålder att du är oattraktiv och därför blir du utan. Bara en tanke.
Citera
2021-03-11, 14:54
Medlem
Youresocools avatar
Också reagerat på detta. Kollar jag Tinder eller olika dejtingsidor så skulle jag på riktigt lägga på 20 år på väldigt många om inte åldern stått skriven. Själv blir man ofta tagen för att vara c:a 10 år yngre. Är mellan 43-49.
Senast redigerad av Youresocool 2021-03-11 kl. 14:56.
Citera
2021-03-11, 14:55
Medlem
Citat:
Vad göra för att ändra min synsätt.?

Kan inte med att ragga på yngre tjejer och jag tror inte dom är intresserad heller.

Så jag måste ändra min syn helt enkelt, någon som har tips.

Hur gammal är du själv?
Citera
2021-03-11, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Antar att du menar 30+ , sålla då bort de som inte har barn från tidigare. Av de som du har då, sålla sen bort de som inte tar läkemedel/droger, inte varit psykiatriskt vårdade och inte lever en verklighetsfrånvänd livsstil (ingen orimlig begäran). Hur många har du kvar då ?
Om man ska vara seriös och menar förhållande så sålla från 25. Yngre än så skulle inte funka, och äldre än 50 bara för perversa lekar.

"läkemedel/droger, inte varit psykiatriskt vårdade och inte lever en verklighetsfrånvänd livsstil" Inga krav jag ställer.
Jag har det kanske enklare. Jag ställer bara kravet inga hemmavarande söner och måste vara smal.
Resten kan man väl ge fan i, eller?
Citera
2021-03-11, 15:00
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Risken är ju dock att du också är jävligt ful (bara lite dålig självinsikt?!) då kvinnor rent generellt är snyggare än män. Så håll dig till din kategori och var glad.

För yngre kvinnor så stämmer detta mycket bra men när du kommer upp i åldrarna så slutar detta gälla. Kvinnor gör otroligt mycket mot sin kropp som sliter på huden, håret och rent generellt så är kvinnor betydligt sämre på att träna och hålla sig i varv. Sen ska det även tilläggas att graviditet också sätter sina spår även om detta kanske inte riktigt är självförvållat på samma sätt. Det är givetvis svårt att sätta en siffra på när detta börjar bli norm men skulle jag gissa så är det någonstans vid 37, 38 som kvinnor börjar se sämre ut än sina manliga motparter.

Med detta sagt så tycker jag det är rätt löjligt att vara ytlig som "vuxen". Nummer ett attraktionspunkt för min del är livsglädje och nyfikenhet. Hellre en tjej med humor och några kilo för mycket än en torr bimbo. Absolut att man kanske tänker till om det är en kraftigt överviktig/underviktig tjej då det ofta finns mer problem under ytan men i övrigt så är det skit samma för min del. Det finns ingenting mer avtändande för mig än någon med massa plastikingrepp, silikon och ansiktslyftning men attraktion är så klart subjektivt.
Citera
2021-03-11, 15:20
Medlem
Till Ts. Men frågan är, vems ideal är det rätta? Skönheten sitter i betraktarens öga. Vi har alla olika åsikter, och INGEN kan avgöra vad som är "fult" eller snyggt. Så det finns säkert många som tycker att du inte är snygg. En vacker person är inte längre det om man är nonchalant och respektlös mot andra. Och tvärtom.

Och jag tror inte på att du inte har haft sex på flera år för att du är för kräsen. Kanske att det är osäkerhet, och rädsla för att bli avvisad? Eller någon form av narcissism. "Ingen duger åt mig eftersom jag är perfekt." Kanske att det är dags att kliva ned från piedestalen och inse att alla är vackra på ett eller annat sätt. Och att vara lite mera självkritisk? Ingen är perfekt.
Senast redigerad av sabrina56 2021-03-11 kl. 15:32.
Citera
2021-03-11, 15:37
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Jag ser folk i min ålder flörta med alla möjliga fula tjejer, killar som är snyggare än mig. Medans jag bara 🤮🤮🤮
Även dessa tjejer ragga på mig medans jag har noll intresse.

Har dock vart utan sex i många år nu på grund att jag är för kräsen och jag raggar inte på yngre. Känner mig oskuld på nytt.

De som raggar på de fula får ligga
Citera
2021-03-11, 15:38
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
För yngre kvinnor så stämmer detta mycket bra men när du kommer upp i åldrarna så slutar detta gälla. Kvinnor gör otroligt mycket mot sin kropp som sliter på huden, håret och rent generellt så är kvinnor betydligt sämre på att träna och hålla sig i varv. Sen ska det även tilläggas att graviditet också sätter sina spår även om detta kanske inte riktigt är självförvållat på samma sätt. Det är givetvis svårt att sätta en siffra på när detta börjar bli norm men skulle jag gissa så är det någonstans vid 37, 38 som kvinnor börjar se sämre ut än sina manliga motparter.
Kan ske långt tidigare. Inte ovanligt att tjejer tjockar till sig redan vid 26-27 års ålder då ämnesomsättningen sjunkit en tid. Fungerar inte längre att skita i träning, supa och leva loppan som när man var 20.

Att det sedan finns desperata män som springer efter i princip alla kvinnor är en annan femma.
Citera
2021-03-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Antar att du menar 30+ , sålla då bort de som inte har barn från tidigare. Av de som du har då, sålla sen bort de som inte tar läkemedel/droger, inte varit psykiatriskt vårdade och inte lever en verklighetsfrånvänd livsstil (ingen orimlig begäran). Hur många har du kvar då ?

1 person, och det är mormor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in