2021-03-13, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Sluta lyssna på feminister, och börja lyssna på dig själv istället. Du måste ingenting.
Klart han inte måste någonting! Men tror det blir svårt att få en ung snygg tjej om han själv är gammal och ful.
Citera
2021-03-14, 00:03
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vad göra för att ändra min synsätt.?

Kan inte med att ragga på yngre tjejer och jag tror inte dom är intresserad heller.

Så jag måste ändra min syn helt enkelt, någon som har tips.

Du måste helt enkelt försöka se till att träffa några i samma ålder eller äldre för att vänja dig. Allt handlar om vanan. Det som är obekant är alltid farligt. De senaste 15 åren har jag varit rädd för att träffa någon jämnårig. Har trott att jämnåriga varit tråkiga och haft låg libido. Fram till i vintras var den äldsta jag haft sex med 11 år yngre än mig.

Har nu försökt lägga detta med ålder åt sidan och vågat träffa en jämnårig man. Funkar hur bra som helst. Jag har redan vant mig vid pappakropp och sviktande stånd. Överlag är sexet och relationen så mycket bättre än med yngre än vad jag någonsin kunde föreställa mig. 😍

Våga ta språnget!
Citera
2026-01-31, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Menar du kvinnor rent allmänt eller bara Svenska? Finns många andra etniska grupper vars kvinnor kan vara 40+ men ser ut som en 16 åring. Så du får testa lite andra grupper än svenska helt enkelt.

Räcker väl att hålla sig till de som ser myndiga ut iaf. Man kan vilja ligga med någon som är ung men ändå vuxen istället för att ligga med folk som i princip ser ut som barn.
Citera
2026-01-31, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Risken är ju dock att du också är jävligt ful (bara lite dålig självinsikt?!) då kvinnor rent generellt är snyggare än män. Så håll dig till din kategori och var glad.
Just min tankegång. Dagens "män" efter 35 ser ut som utlösta krockskydd. De efter 45 får Freddan Krüger att känna sig attraktiv.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in