2021-03-11, 13:38
Medlem
Vad göra för att ändra min synsätt.?

Kan inte med att ragga på yngre tjejer och jag tror inte dom är intresserad heller.

Så jag måste ändra min syn helt enkelt, någon som har tips.
Citera
2021-03-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Kan inte med att ragga på yngre tjejer och jag tror inte dom är intresserad heller.

Risken är ju dock att du också är jävligt ful (bara lite dålig självinsikt?!) då kvinnor rent generellt är snyggare än män. Så håll dig till din kategori och var glad.
Citera
2021-03-11, 13:43
Medlem
Vad är din ålder?
Citera
2021-03-11, 13:45
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:

Sluta lyssna på feminister, och börja lyssna på dig själv istället. Du måste ingenting.
Citera
2021-03-11, 13:52
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag håller med dig till fullo, kvinnor i min ålder ser förjävliga ut.
År av energidryck, stress och överdriven solning har ju satt sina spår.
Personligheterna är heller inget jag brukar gilla, det är väl den gråtråkiga humorn och initiativlösheten jag främst syftar på.
Jag går inte igång på det alls.

Annie Lööf är lika gammal som mig, det ger mig rysningar...

Men till ditt synsätt.
Ge dig själv ett yngre utseende, prata med yngre tjejer och känn av vibbarna vart du ligger.
Kronologisk ålder är självbedrägeri om man har ett uppenbart yngre utseende.
Senast redigerad av Pungpuckel 2021-03-11 kl. 13:56.
Citera
2021-03-11, 14:07
Avslutad
Jag kan inte hålla med dig. Det finns tjejer i ens egen ålder som är jäkligt fina. Men generellt sett går nästan alla smala mellan 5 till 75. Hand- eller blowjobs..

Tjackluder brukar ha utmärglade kroppar och inget fläsk som hänger eller uppblåsta figurer.
Citera
2021-03-11, 14:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Yngre är ju mer lättraggade än kvinnor i samma ålder så låt inte åldern stoppa dig om du vill ha en ung tjej. Tänker typ 24 åring med en 38 åring är du däremot 67 och vill ha en 18 åring så ja då får du skärpa till dig och spela i din liga.
Citera
2021-03-11, 14:18
Medlem
Jag ser folk i min ålder flörta med alla möjliga fula tjejer, killar som är snyggare än mig. Medans jag bara 🤮🤮🤮
Även dessa tjejer ragga på mig medans jag har noll intresse.

Har dock vart utan sex i många år nu på grund att jag är för kräsen och jag raggar inte på yngre. Känner mig oskuld på nytt.
Citera
2021-03-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Yngre är ju mer lättraggade än kvinnor i samma ålder så låt inte åldern stoppa dig om du vill ha en ung tjej. Tänker typ 24 åring med en 38 åring är du däremot 67 och vill ha en 18 åring så ja då får du skärpa till dig och spela i din liga.

Du är mer i rätt i din första range. 😁👍
Citera
2021-03-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Sluta lyssna på feminister, och börja lyssna på dig själv istället. Du måste ingenting.

Sant man är formad av folk runtomkring som påverkar en.
Citera
2021-03-11, 14:26
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HETVIND
Jag kan inte hålla med dig. Det finns tjejer i ens egen ålder som är jäkligt fina. Men generellt sett går nästan alla smala mellan 5 till 75. Hand- eller blowjobs..

Tjackluder brukar ha utmärglade kroppar och inget fläsk som hänger eller uppblåsta figurer.
Antar att du menar 30+ , sålla då bort de som inte har barn från tidigare. Av de som du har då, sålla sen bort de som inte tar läkemedel/droger, inte varit psykiatriskt vårdade och inte lever en verklighetsfrånvänd livsstil (ingen orimlig begäran). Hur många har du kvar då ?
Citera
2021-03-11, 14:27
Avslutad
Citat:
Du är mer i rätt i din första range. 😁👍

Finns många 38-åriga kvinnor som ser bra ut.

Inte många av dom har lust att bilda familj utan att redan ha lyckats dock.

När du pratar om att alla kvinnor i din ålder är ful, menar du även upptagna kvinnor då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in